Lillebebis..

bea_

Elsker forumet
Hvordan er formen din idag ? SÅ du ikke var i form igår ?
Håper den er bedre nå i hvertfall !!

Nååh, så koselig med en egen tråd :)

Nei i går var formen ikke så bra, spydde og gikk masse på do (nr.2). I natt har jeg faktisk sovet veldig godt, så formen kjennes litt bedre ut :) Men prøver å presse i meg litt frokost nå, men er ikke lett når magen ikke tåler det den får ;p

Så vet ikke hva som skjer jeg, kanskje jeg begynner å bli sjuk :S

Hvordan går det med deg da? Er smertene der fortsatt? :/

kanskje oliver som vil ut?? :)

Hihi :) Kanksje han vl det! Syns det begynner å skje mye her nå altså[:)]

ORIGINAL: Oddbtwins

kanskje oliver som vil ut?? :)

Hehehe, så langt tørr jeg ikke å håpe engang :p Er så forberedt på overtid så jeg heller skal bli gledelig overrasket ;)

ORIGINAL: mamma2010!

Hihi :) Kanksje han vl det! Syns det begynner å skje mye her nå altså[:)]

Men er det normalt å kaste masse opp når det nærmer seg da? Har hørt om diare, men ikke oppkast :p

hehe.. ja, er nok best å innstille seg på det.. tja, har ikke hørt så mye om oppkast, men det har jo fulgt deg hele svangerskapet, så det kan være din kropps måte å gjøre seg klar på.. spennende.. :)

Ja det kan jo være det, men tviler egentlig ;p

Du er forresten kjempe flink Oddbjørg som tar det HELT med ro om dagene :)

TAKK!!!
Syns egentlig det selv også, som er vandt med å ha tettpakka program hver dag... Sambo ringer flere ganger til dagen for å høre hvordan det går og om jeg klarer å slappe av osv.. Han hadde nok mest hatt lyst å vært hjemme for å sett om jeg har det greit..

Har en tendens til å vente for lenge med å ringe føden viss det skulle være noe.. Men har innsett det nå at det gagner ingen og at nå kan de jo faktisk bare komme og da har jeg det bedre der inne..

Tror det kommer til å skje noe snart med oss begge 2 jeg...

Ja det forstår jeg :) Bare være flink å ha alt du trenger rundt deg så du slipper å gå så mye :)

Godt at du også ringer føden lettere om noe skjer, er ingen vits i å utsette det ;D

Tror nok noe skjer med deg snart ja ;)

Ja, det er jeg ikke så flink til.. er deilig å få bevege seg litt, om det bare er til kjøkkenet eller do.. hehe.. Så annerledes livet kan være sett fra godstolen..

Nei, ikke vits i det.. de syns jeg venta for lenge sist på føden så da gidder jeg ikke en "skjennepreken" til der inne[:)]

Tja, vi får se hva de små vil.. virker som de har det veldig fint inni der enda..

De har det nok kjempe fint inne i magen din :) Gleder meg til å se bilder av de små guttene når den tid kommer ;D

hehe.. å jeg gleder meg til å få kose med de..
blir kjekt å se bilde av oliver også :)

Har hørt det er omgangsyke ute å går [:'(]
Formen min er veldig opp og ned, men er vel mest bare spenning [:)] om 3 dager nå så er han 37 uker, da kan han bare komme [:D]
mye som skjer om dagen..så nå er det bare å spare opp mye energi. Noe som heldigvis jeg har fått mye av nå de siste dagene som bekkenet er bedre...

Ja da har jeg sikkert fått omgangssjuka :/

Hehehe, regner med du er spent på når ting skal skje ja, for er ikke lenge igjen! :D

Nei jordmor sa det kan skje når som helst, men også om tre uker om ting skulle stangnere....noe hun ikke trodde siden det er så modent alt i uke 36

Da krysser jeg alt jeg har for at du slipper å gå i tre uker til ;) Har en liten knapp på 14. april jeg ;p 

Back
Topp