Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei i går var formen ikke så bra, spydde og gikk masse på do (nr.2). I natt har jeg faktisk sovet veldig godt, så formen kjennes litt bedre ut :) Men prøver å presse i meg litt frokost nå, men er ikke lett når magen ikke tåler det den får ;p
Så vet ikke hva som skjer jeg, kanskje jeg begynner å bli sjuk :S
Hvordan går det med deg da? Er smertene der fortsatt? :/
hehe.. ja, er nok best å innstille seg på det.. tja, har ikke hørt så mye om oppkast, men det har jo fulgt deg hele svangerskapet, så det kan være din kropps måte å gjøre seg klar på.. spennende.. :)
TAKK!!!
Syns egentlig det selv også, som er vandt med å ha tettpakka program hver dag... Sambo ringer flere ganger til dagen for å høre hvordan det går og om jeg klarer å slappe av osv.. Han hadde nok mest hatt lyst å vært hjemme for å sett om jeg har det greit..
Har en tendens til å vente for lenge med å ringe føden viss det skulle være noe.. Men har innsett det nå at det gagner ingen og at nå kan de jo faktisk bare komme og da har jeg det bedre der inne..
Tror det kommer til å skje noe snart med oss begge 2 jeg...
Ja, det er jeg ikke så flink til.. er deilig å få bevege seg litt, om det bare er til kjøkkenet eller do.. hehe.. Så annerledes livet kan være sett fra godstolen..
Nei, ikke vits i det.. de syns jeg venta for lenge sist på føden så da gidder jeg ikke en "skjennepreken" til der inne[:)]
Tja, vi får se hva de små vil.. virker som de har det veldig fint inni der enda..
Har hørt det er omgangsyke ute å går [:'(]
Formen min er veldig opp og ned, men er vel mest bare spenning [:)] om 3 dager nå så er han 37 uker, da kan han bare komme [:D]
mye som skjer om dagen..så nå er det bare å spare opp mye energi. Noe som heldigvis jeg har fått mye av nå de siste dagene som bekkenet er bedre...