Lilleba

hmm, står på en nettside at den er stor i str, men ingenting om det på lilleba sine sider

Er den god ?

Jeg synes ikke det. Men det kommer jo ann på hvilke merker dem har sammenlignet med. NameIt har vi måtte brukt 92 i en stund, mens noen klær fra lindex har vi akkurat lagt bort str 80. Nå holder vi på å gå over til 92 i alt og opplever at den fra Lilleba i 86 er lik de fleste andre i 86, og må legges bort sammen med dem.
Synes den er kjempegod, så vurderer å kjøpe en ny[emoji2]

Kommer vel an på str på babyen. Frøkna her brukte ikke str 74 før hun var rundt året uansett merke.
Hun har stort sett fulgt str på lengde, bortsett fra nameit. Der har vi gått opp en str på bomull, men da blir det for langt så droppet det heller.
Har ikke testet ut lilleba selv da, så vet ikke hvordan de er i str.

Det kommer helt an på barnet.
Lille U er straks 2,5 år og bruker str. 80/86, hadde svømt i str. 74 når han var 5 måneder da brukte han 56 og 62.
En i barselgruppen hadde vel begynt på str. 80 i den alderen.

Størrelse 74 tilsvarer 6-9 måneder så i de fleste tilfeller vil den være rikelig

Det kommer helt an på barnet.
Lille U er straks 2,5 år og bruker str. 80/86, hadde svømt i str. 74 når han var 5 måneder da brukte han 56 og 62.
En i barselgruppen hadde vel begynt på str. 80 i den alderen.

Størrelse 74 tilsvarer 6-9 måneder så i de fleste tilfeller vil den være rikelig
Det er forskjell på merker, defor jeg ville vite lilleba for det har jeg aldri vært borti.
Pysj kan uansett brettes opp om den er for stor :)

Back
Topp