Lille venn, KOM UUUUT!!

Baby4us

Elsker forumet
Nå har vi lokket og lurt, vi har lovet deg gull og grønne skoger, eller i hvertfall så har du blitt lovet både kos og kakao av storebroren din... Alt er klart, og vi veeenter sånn på deg... Og hvis det et teller noe for deg, så er jeg kjempelei av å leve på vent, i tilfelle du kommer da eller da...-og kjempelei av å å og ha sånne småvondter hele tiden... Kan vi ikke bare få det overstått...? Vi gleder oss sånn til fødselen er over og vi endelig skal få holde deg, se på deg, lukte på deg... Få bli kjent med deg.. Hvis du bare kunne komme uuuuut..... Og fra spøk til blodig alvor.. Nå kjenner jeg at det murrer og knurrer der nede hver dag, og hver natt.. Håper det har noe for seg.. Skal til jordmor igjen på onsdag, og håper virkelig at det har skjedd noe denne uken, sånn at hun kan strippe meg, og forhåpentligvis få litt fortgang i sakene.. Forrige uke kunne hun jo bare klø ham i hodet med en finger.. Så sånn sett satser jeg på at hun får tak i luggen på ham denne uken... 40 uker på onsdag, og altså fullgått på lørdag.. Så det må jo skje noe snart uansett;-) Ha en fin kveld alle sammen! Satser på at det meldes om minst to babyer her i morgen tidlig:-) Morro når det skje noe!

Ja nå må de komme uuut! 

Prøvde å sitte på huk med en sjokoladebit under, ikke engang det funka! Hehe, neida men nå kjenner jeg mye til mensensmerter og murringer så det kan ikke være såå lenge igjen

Lykke til hos jordmor!

Back
Topp