Lille troll ungen min :P

Minisia

Elsker forumet
Jeg må bare le.. For han er så søt.

Inatt våkna han i 5 tiden for å få mat. Fikk mat og han sov når jeg la han tilbake i si seng.
Etter det måltidet der er jeg så våken at jeg pleier å gå inn på stua å drikke litt vann og sitte på pc`en i et sånn kvarters tid.

Når jeg går inn på rommet mitt for å legge meg igjen kikker jeg oppi senga hans og der ligger han og gliser som bare det. Lager telt av dyna med bena sine og bare herjer. Jeg sier at det jammen meg er natt litt til og dytter i han tutten. Men han spytter den ut og ler og står i.
Må le litt av han og da. Og jeg vil jo sove litt mer da. Har INGEN planer om å stå opp så tidlig. Så jeg tar han oppi senga mi igjen. Og det tar ikke mindre en 2min så sover han.
Lille søte tullingen. [:D][:D] Han vet hvordan han skal få komme oppi senga å få mammakos vertfall [;)][;)]

Her koser han seg med pappaen sin en morgen

Så koselig bilde[:)]

ORIGINAL: GuttemammaX2

he he, så hærlig.... utrolig hva de får oss til å gjøre i alderen de er i nå!!!

ja-a.. Merker at han vet hva han vil vertfall. [;)]

ORIGINAL: oddrun

hehe... de er såå søte når de gjør sånt! går jo ikke an å si nei da[:D]
Julie vet akkurat hvordan hun skal få viljen sin hos mamman sin[:)][:)] d smilet går jo rett og slett ikke an å avvise[:)]

Nei jeg må jo bare le av han. Ligger der å sjarmerer meg i senk altfor tidlig om morningen. [:D][:D]
Han lille minien her og vett akkurat hva han skal gjøre ja.. De er så søte så [:)]

Back
Topp