"Lille spire februar"....

frøkenblaa

Elsker forumet
...Hvordan gikk det hos legen i dag? Fikk du noen svar?

Tror ikke det er uvanlig eller nødvendigvis farlig med litt blod under svangerskapet. Men det viktig å få sjekket det, så du slipper å bekymre deg.

Håper alt er bra med deg, din datter og den lille spiren i magen[;)]

ORIGINAL: frøkenblaa

Tror ikke det er uvanlig eller nødvendigvis farlig med litt blod under svangerskapet. Men det viktig å få sjekket det, så du slipper å bekymre deg.

ORIGINAL: frøkenblaa

ååååååå! 

Dere er så søte og snille ALLSÅ!!!!!

Det gikk kjempe bra:) [:D][:D][:D][:D] Var hos sånn turnuslege, og hun skjønte meg kjempe godt, siden hun selv hadde hatt SA...

Hun tok meg med på "bakrommet" og utførte en GU... for å se om livmorshalsen var lukket og som det skulle være..

FY, det var vondt allså!!! MEN hun så en lukket livmorshals, og ingen tegn til abort!!! JIPPI

Fikk også hovedlegen til å sjekke for sikkerhets skyld...[:D]
Blødningene kom fra slimhinnenen mine... fordi hun priket litt på dem å da blødde det litt... så hun regna med at det var derfor jeg blødde litt.. Var ihvertfall ingen tegn på abort!!

Tusen takk for at dere tenkte på meg:) Betyr kjempe masse for en hormonell kvinne[:D]

Men kommer til å ringe jordmor over helgen og be om UL time... Siden vi må kjøre neste 2 timer får å komme dit.  Er ihvetfall beroliget til over helgen:)

så bra at alt så bra ut!!!!!!
deilig å slippe de nbekymringen, å så godt å bli tatt på alvor når man er hos legen[:)]

Så bra!! [:D]
Da kan du slappe av og nyyte helgen! [:D]

ORIGINAL: SunShin

Så bra!! [:D]
Da kan du slappe av og nyyte helgen! [:D]

Takk takk, søtinga!!!!:)

ååå så kjekt da:) nå kan du nyte helgen og kose deg med den lille i din mage..

Back
Topp