Lille sover mye

Shanii

Blir kjent med forumet
Hei! jeg har di datter som blir 3 mnd om en uke, men etter at vi har lyttet inn på eget rom så kan hun sove 10 timer i strek uten å våkne til melk? Er dette normalt? Hun er helt fin når hun først er våken, hun kan være våken i 1-2 timer før hun tar en liten dupp.
hun har en storebror på 1 år som er hjemme, så mistenker at hun ikke får sove dypt på dagsduppene men med engang storebror legger seg så får hun godt med melk og blir stelt og kan sove i strek i 10 timer, i natt måtte jeg vekke henne siden jeg ble litt beskymret

Hei!

Dottera mi på 3 mnd sover og opptill 10 timar uten måltid på natt. So lenge dei legg på seg og har normal allmenntilstand med fin utvikling i både motorikk og nysgjerrigheit er det ingen grunn til bekymring. Dersom du er uroleg kan du spørja helsesjukepleiar ang dette.

Kjenner igjen det du skriver med dottera mi :)

Det samme gjorde min eldste også. Fra 5 mnd sov han 12-13 timer i strekk. Så luksus. Var en liten plugg, så ingen fare ift mat.

Min kan sove i 12 timer uten mat. Hun spiser da veldig ofte på dagen når det skjer. Hun sover minst 8 timer uten mat hver natt. Det har hun gjort lenge. Legger fint på seg :)

Back
Topp