Lille sovedyret mitt!!

Entil

Elsker forumet
Anton er en ordentlig sovegris på morran... Står aldri opp før i 10-11-tia[8D]
Hadde en periode hvor han helst ville ligge til mellom ett og to!
Godt egentlig, for da får jeg sovet litt selv også, men akkurat idag sitter jeg her og brenner etter å kjøre til byen og shoppe julegaver!!
Dessuten venter en svær pakke fra H&M på posten[:D]
Pappa`n kom hjem med bilen i 9-tia (har måttet brukt privatbilen på jobb idet siste), og jeg var overmoden for å komme igang...
I 11-tia knirket det på soverommet, og jeg tenkte endelig!!! Gikk ned, han kikket på meg og smilte og dro trekket på puta delvis over øynene og sov videre!! Og der ligger han enda[&:]
Så her sitter jeg da... Og de store kommer snart hjem fra skolen... Mens visa-kortet brenner hull i lommeboka[8D]

Det hørtes SKJØNT ut.. be ham sende over litt sovestøv til Jonas [;)]

Dere kan godt få litt, ja[:)]  *sender litt sovestøv i retning sør-vest*

Vil jo bare at han skal våkne NÅÅÅÅ[:D]

hehe,typisk det da, når du vil de skal sove sover de ikke,men når de ikke skal,jo da sover de[:D]
men deilig når de har godt sovehjertet da[:D]

Aldri så galt at det ikke er godt for noe[:)]
Rakk å sjekke postkassa før vi drar, og der lå det jammen en pakkelapp[:D]
Så da får jeg henta pakken fra min hemmelige venn med det samme!!

Oi!! Ja det var sovegris det [:D]

Når legger han seg på kvelden da? Og får han mat på natta?

ORIGINAL: MOVED:BlåBobler

Oi!! Ja det var sovegris det [:D]

Når legger han seg på kvelden da? Og får han mat på natta?

Han legger seg mellom 7 og 9 en gang...
Og han spiser enda litt på natta, hvertfall på morran i 7-8-tia. I den tida jeg er oppe med de store... Men så sover han bare videre etterpå[:D]
Men han er stort sett våken resten av dagen da. Tar seg bare noen "power-naper" på 10-15 min av og til.
Egentlig veldig grei, bare ikke hvis man skal gjøre noe på formiddagen[8D]

ORIGINAL: Entil

Anton er en ordentlig sovegris på morran... Står aldri opp før i 10-11-tia[8D]
Hadde en periode hvor han helst ville ligge til mellom ett og to!
Godt egentlig, for da får jeg sovet litt selv også, men akkurat idag sitter jeg her og brenner etter å kjøre til byen og shoppe julegaver!!
Dessuten venter en svær pakke fra H&M på posten[:D]
Pappa`n kom hjem med bilen i 9-tia (har måttet brukt privatbilen på jobb idet siste), og jeg var overmoden for å komme igang...
I 11-tia knirket det på soverommet, og jeg tenkte endelig!!! Gikk ned, han kikket på meg og smilte og dro trekket på puta delvis over øynene og sov videre!! Og der ligger han enda[&:]
Så her sitter jeg da... Og de store kommer snart hjem fra skolen... Mens visa-kortet brenner hull i lommeboka[8D]

Luxus-problem kalles dette!!! [:D]

Joda... Skal vell ikke egentlig klage[:D]
Vet det kommer en tid da han vil opp grytidlig, og av erfaring vet jeg at den tiden varer leeenge![&o]
Får vell bare nyte det så lenge det varer[:)]

Back
Topp