Lille snuppa....

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Da har vi og vert på 5 mnd kontroll.... Vaksinene var ikke så koselige,men det gikk heldigvis fort over[:)]
Da ha lille snuppa blitt 62cm lang,5730g tung og 41,9 rundt gode[:)] hun har lagt på seg 610g den siste mnd
og strekt seg 2,8cm..... Følger kurven sin helt fint[:)]

Andre som har slike små babyer?
Føler alle er såååå mye større enn snuppa er....

tulla vår er litt tyngre, 6400. Men fortsatt ikke mer enn 62cm. Hun har fint dobbla fødselsvekta si nå, og det er vell det normale nå ved fem mnd.
Er stort spenn mellom babyene nå, men så lenge de har en jevn kurve er alt som det skal være. Var jo endel forskjell i fødselsvekt også :-)

hun var 3130 når hun var født,49 lang og 34 rundt hode.....
Har enda ikke doblet vekten sin,men følger kurven sin helt etter streken....
Får trøste meg med at jeg får ha baby lenge[:)][;)]

Helt sant :-) og bruke alle de skjønne klærne litt lenger også! [:D]

[:)][:)] så sant så sant[:)][:)]

Her har vi ikke 5 mnd kontroll, men 6 mnd. Så jeg vet ikke helt hva snuppa veier. Jeg veide henne bare kjapt med bleie og body når vi var innom hs sist og da veide hun 6100. Det var rett før hun ble 5 mnd. Men Amalie veide litt mindre når hun ble født, 2720 g

Mi tulle er straks 6 mnd og var 6600 her om dagen. Var 2670 da hun ble født så ikke store jenta her heller. Men så lenge de følger kurven sin, har apetitt og er fornøyde er man jo lykkelig som liten?[:)]

Jeg skal på 5 mnd kontroll på tirsdag, spennende.. Veide han for 2 uker siden, da veide han 7230 [:)] Men veide bare 2998 da han ble født..
Er spent på hvor lang han er, var 63 cm på 3 mnd kontrollen [:)]

oi, føler jeg har en gigantisk bebbi jeg nå[8D] han var 5500 på 6 ukers kontrollen[:-] og 8720 på 5mndrs kontrollen .. 68,3 lang[8D] [:D] utrolig hvor forskjellig det er selvom di er sånn ca like gamle, perfekte hele gjengen[:D]

Back
Topp