Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei hei sladre berta mi. Jeg er nok mest her på formiddagen, men i det siste har jeg hatt endel andre ting å gjøre så jeg har nesten ikke vært her inne.
Jeg har det bra. skal på ultralyd i morgen. kl 13. Er det bra med deg også??? Håper virkelig det.
stor HOLDEFASTKLEM fra sladdrevennen din[;)]
Jeg er også mest her om formiddagen, synes samboeren og barna hans fortjener å "få litt av meg" om ettermiddagen og kvelden. Dessuten går det så himla tregt på nettet hjemme . har bare ISDN der vi bor [:@]
Så gøy, vi har ul time samtidig. Jeg skal også klokka ett i morgen [:D]
Ellers er da det meste bra med meg og alt bra med den lille, så vidt jeg vet. Nettopp fått ny pult og stol på jobb, så nå kan jeg stå og jobbe litt innimellom, sliter med ryggen (bekkenløsning tro?) allerede. Men den nye stolen hjelper. Mye bedre støtte.
Juhuuu... gleder meg til UL i morgen. Eneste - jeg skulle ønske jeg klarte å overtale samboer til å vite hvilket kjønn det blir. Men han er så bestemt på at vi ikke skal... sukk.