Lille Snodig

Lbaby

Gift med forumet
Ja, når kan jeg få bestille første ledige timen i den nye salongen?[:D]

hehe, jeg kommer også [:D]
trenger noen striper[;)]

Ett helt nytt sett med hår??

He he Har ikke fått pratet med kommunen enda ang det lokale, pga ferie. Men vi tenker 1. mars OM det blir noe av. Men det er liksom det som er i tankene nå. Har blitt veldig rolig med tanken, så kanskje det er dette som er det riktige???????

Trenger alle de kundene jeg kan få jeg:O) men et nytt sett med hår, DET blir vanskelig[8D]

ORIGINAL: Lille Snodig

He he Har ikke fått pratet med kommunen enda ang det lokale, pga ferie. Men vi tenker 1. mars OM det blir noe av. Men det er liksom det som er i tankene nå. Har blitt veldig rolig med tanken, så kanskje det er dette som er det riktige???????

Trenger alle de kundene jeg kan få jeg:O) men et nytt sett med hår, DET blir vanskelig[8D]

Ikke det nei...Næhæææi, da får vi vel finne på noe annet. Lurer på om håret hadde oppført seg bedre med extensions? At det blir "tyngre" på et hvis og drar ut fallen?? Hmmm....IDÉ!! [8D]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Ikke det nei...Næhæææi, da får vi vel finne på noe annet. Lurer på om håret hadde oppført seg bedre med extensions? At det blir "tyngre" på et hvis og drar ut fallen?? Hmmm....IDÉ!! [8D]

du vil jo få lengre hår, men du vil jo ikke få fester i absolutt hele håret ditt. Lillesøstern har mer krøll enn deg, men absolutt ikke så tykkt da. hun bruker rette tanga og da ser det ganske bra ut

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Jeg hadde nylig extensions. Ikke at jeg trengte det, men søskenbarnet mitt er grunder i byen vår og åpna byens første extensions-salong. Så fikk det litt billigere, men hun tok 30 punkter og delte dem opp i 60, så ja, jeg fikk mye tykkere hår.
Men det er så utrolig irriterende når håret begynner å vokse og man ikke kan gre det skikkelig.
Jeg klarte å dra ut alle extensionene selv over noen måneder, uten å miste noe spesielt av mitt eget hår.
Nå er det nyklippa og med highlights, og jeg skal IKKE ha exstensions igjen!![:)]

Men skjønner dem med sabla tynt eller kort hår som vil ha langt hår[8D]

Back
Topp