Lille skatten min <3

KatlaJ

Glad i forumet
Etter en dag med av og på rier ankom vi sykehuset med 6 cm åpning kl ca 17.40 i går. Tre kvarter seinere hadde jeg full åpning og jm som sat opp på meg og holdt babyen inne i meg til hun kom til verden med haste keisersnitt. Alt skjedde veldig fort og dramatisk men takket være proff jordmor engel gikk alt bra med jenta vår :p:p:p
Bedre historie kommer seinere, nå er jeg helt kjørt og skal prøve å sove.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! ;)

Gratulere så mye :)

Gratulerer!

Fikk en nydelig liten jente 2.august!

Gratulerer! Håper alt er fint med dere begge!

Takk for gratulasjoner.
Tulla har det bra og jeg kommer meg sakte men sikkert. Fy hvor handikappa man blir etter keisersnitt! Har hatt veldig vondt i kroppen og så mista jeg mye blod. Det sammen med masse smertestillende gjør meg halv full tror jeg hehe :D
Men i dag skal jeg få dusjet og himmel som jeg gleder meg. Melken kommer litt tregt men med å legge hun veldig ofte på er vi på god vei der.
Legger ved par skrytebilder. Er jo vanvittig stolt av denne vakringen :p

1380350381833.jpg

1380350411330.jpg

Gratulerer så mye med en nydelig prinsesse :) høres ut som en dramatisk opplevelse ja, men godt å høre alt gikk bra :) :)

Veldig sant man blir redusert av hastesnitt ja...jeg hadde det med førstemann... Håper du får god hjelp og støtte når du kommer hjem <3

Hvem var jordmora? (Nysgjerrig og hører til i Tønsberg jeg også...)

Last edited:
Jordmora heter Anne Pia, tror ikke hun er et vanlig menneske... Må i hvertfall være halv engel :p
Husker ikke navnet på fødselslegen, det var en ung, mørkhåra, norsk mann. Han var også veldig behagelig og flink. Jeg er storfornøyd med alle de som tok seg av oss på sykehuset.
Selv om det var en del drama og mye som skjedde sitter jeg igjen med en ganske god opplevelse av det hele. Det ble bare dramatisk fordi de gjorde alt de kunne for å redde lille gullet :)

Jordmora heter Anne Pia, tror ikke hun er et vanlig menneske... Må i hvertfall være halv engel :p
Husker ikke navnet på fødselslegen, det var en ung, mørkhåra, norsk mann. Han var også veldig behagelig og flink. Jeg er storfornøyd med alle de som tok seg av oss på sykehuset.
Selv om det var en del drama og mye som skjedde sitter jeg igjen med en ganske god opplevelse av det hele. Det ble bare dramatisk fordi de gjorde alt de kunne for å redde lille gullet :)

Anne Pia ja, måtte være henne :) :) Hun kom inn og hjalp til når det ble dramatisk med meg også :) :) fantastisk menneske, og halvt engel ja!!! <3 helt nydelig, skikkelig proff og fantastisk personlighet...! Godt å føle seg så trygg og ivaretatt i sånne dramatiske situasjoner!! Legen vi hadde var også veldig dyktig, Martin het han :) håper du føler deg litt bedre form i dag :) og nyter den lille prinsessa di :) :)

Back
Topp