Lille Rulle

Aislin

Gift med forumet
Ja, så rulles det endelig her i heimen også! Etter nitidig trening far og sønn i mellom, rulla lillemann plutselig helt selv, da pappaen fant på å snu ryggen til i hele 2 sekunder... Rulla fra mage til rygg da, og jeg kan virkelig ikke skjønne at det skal være normalt? Pleier de ikke å rulle fra rygg til mage først? [:)] Vi er jo litt vriompeiser her i familien, så kanskje han bare skal stadfeste at han er en del av slekta først som sist? [8D]

hehehe så morro da stas når man ser utviklingen til de små her ble det også rullet fra mage til rygg først, men det er sikkert individuelt tenker jeg de gjør som de vil disse små

Hipp hurra for nye triks!
(Fra rygg til mage er gjennomsnittsalderen 5 mnd, og fra mage til rygg 6-7 mnd sa helsesøs. Meeeeen videre kunne hun fortelle at mange vipper over på grunn av tyngden på hodet. Hihihihi!)

Hva skulle jeg gjort uten deg Klatten?? Greit å få bekrefta at veslegutten min er tjukk i huet [8D]

Elma rullet fra rygg til mage for første gang i går!
artig... hadde lagt henne fra meg på lammeskinnet, gikk på kjøkkenet og lagde flaske, da jeg kom tilbake låhun på magen på stuegulvet, og gliste så fornøyd med seg selv. Jeg ble helt paff, hadde ikke forventet det enda...
forøvrig snur hun seg fra mage til rygg uten problem. det virker bevisst, men er overhodet ikke sikker...

Back
Topp