Lille rare 8mndersungen

EllaBellaBøllefrø

Betatt av forumet
Da har vi også vært på 8-mnderskontroll: Frosken har nå blitt 66 cm lang og veier 6380 gram.

Krabber, åler, kryper og reiser seg, ikke i ro et sekund i den rumpa nei!
Møtte en del andre foreldre med barn på samme alder, utrolig morsomt hvordan ungene krøp over og under og rundt hverandre, smakte på hverandres hår og hender og koste seg værre [:D]

Men må si det ser helt vilt ut når Minifrosken, som jo ser ut som en 3-4 mnder gammel baby, setter seg opp, klasker hendene sammen og roper "dæh!" med et fornøyd glis. Like stor nå som storesøstera var da hun var 2,5 mnd, nesten så jeg begynner å lure på om de har samme far [;)]

Snerten lita frøken med stor fart på utviklinga! [:D] 

Det er stor forskjell på mine to også- både i størrelse og utseende, finnes ikke søskenlikhet ovrehodet! Men like deilige er de begge to

Hehe! Ser det levende for meg! [:D]

Kjempeflink jente, da! [:)]

Var ei i barselgruppa mi som har ei jente som er fem mnd eldre enn guttefanten min, hun er også kjempelita, og jeg ble bare SÅ fasinert nå jeg satt ved siden av henne. Babyene våre var jo omtrent like store (Herman var litt større), og der satt hun og klappa søte og krabba rundt på gulvet og hadde MASSE for seg! Litt snålt, ja! Hehe [:D]

Men det er jo tydelig at størrelsen hemmer ingen [:)] Lita snerta jente, det der! [:)]

jøss så flink hun er! :) lita og søt, garantert :)

Oi, 0,5 cm kortere enn snuppa mi, men 1,5 kg lettere, og alle seier snuppa mi er så liten og nett/tynn! Ja da kan eg tenke meg ho ser liten ut, hehe, ser sikkert ganske kult og merkelig ut ja når ho er så langt kommet[:D][8D]

rart hvor forskjellig søsken kan bli ja!! [:)][:)]

kos med en liten aktiv krabat da [:)]

Back
Topp