LuringNr3 Gift med forumet 30 Nov 2010 #2 Nåååh, så søt han er, da! [:)] Tror det er første gangen jeg ser ham, faktisk!
Lenore1983 Gift med forumet MAI 2013 30 Nov 2010 #3 Fiiiiine lille olle bolle Tror Iver snart vil leke med han igjen[:)]
CrazyBeautiful Forumet er livet VIP 30 Nov 2010 #6 Jeg skryter ikke så ofte, selv om han fortjener det, men dere får et aldri så lite glimt i av og til. [:D] Lenore, ja takk til en liten playdate i den nærmeste fremtid. Tusen takk, forresten. [:)]
Jeg skryter ikke så ofte, selv om han fortjener det, men dere får et aldri så lite glimt i av og til. [:D] Lenore, ja takk til en liten playdate i den nærmeste fremtid. Tusen takk, forresten. [:)]
P pandanita Elsker forumet 30 Nov 2010 #10 ORIGINAL: Majanne ååå, for et søtnos!![:)] skjønner godt du er stolt ja![:)]
Topprisen Gift med forumet 30 Nov 2010 #15 HERREGUUUUUUD!!!!! Han er jo bare sååååå til å spise opp! Digger det nederste bilde, eeeeelsker blikket hans![:D][:D] hihi! Søtingen altså![:D][:D]
HERREGUUUUUUD!!!!! Han er jo bare sååååå til å spise opp! Digger det nederste bilde, eeeeelsker blikket hans![:D][:D] hihi! Søtingen altså![:D][:D]
K karmøy Gift med forumet 30 Nov 2010 #17 ORIGINAL: Majanne ååå, for et søtnos!![:)] skjønner godt du er stolt ja![:)] sign
G Guttemamma10og13 Gift med forumet 30 Nov 2010 #19 Gu så skjønn han er! De flotte øynene og den sjarmøren av en gutt
H hamare Forelsket i forumet 30 Nov 2010 #20 Så utrolig herlig han er!! Han var jo bare sååååå go' på det øverste bildet da! [:)]