Lille Odin har kommet <3

Lykkelig :)

Betatt av forumet
Endelig er ventetida over. Lille gullet vårt kom til verden søndag 20.januar :) Han var 3575g og 52 cm og skal hete Odin :) det ble vannfødsel noe som var en veldig fin opplevelse. Vondt var det, men så verdt hver eneste smerte :) nå koser vi oss hjemme med lille gullet vårt<3

Gratulerer så mye! Jeg fødte mandag, må si jeg er sjalu på at du allerede er hjemme. Jeg har hatt et smertehelvete etter keisersnitt! Håper at hver time som går nå kommer ting på plass og jeg blir bedre. Kos dere masse

Gratulerer så mye! :)

Så herlig! Gratulerer så mye!
Håper jeg snart kommer etter. 6 dager over nå, og overtidskontroll i morgen.

Gratulerer så mye! Jeg fødte mandag, må si jeg er sjalu på at du allerede er hjemme. Jeg har hatt et smertehelvete etter keisersnitt! Håper at hver time som går nå kommer ting på plass og jeg blir bedre. Kos dere masse

Gratulerer :) håper du kommer deg til i dagene som kommer :) det er tøft i starten og man får ta dagene som de kommer :) nyt så godt du klarer :)

Så herlig! Gratulerer så mye!
Håper jeg snart kommer etter. 6 dager over nå, og overtidskontroll i morgen.

Masse lykke til! Jag fødte en dag før jeg skule på overtidskontroll, så slapp unna den :)

Gratulerer med gullet ditt :)

Gratulerer;)

Masse lykke til! Jag fødte en dag før jeg skule på overtidskontroll, så slapp unna den :)

Har vært på overtidskontroll i dag jeg. Er moden og har 2 cm åpning, som jm tøyde til 3 cm under stripping. Kunne tatt vannet i dag, men i og med at alt er bra vil de vente et par dager og se om kroppen kommer i gang selv. Har det ikke skjedd noe før søndag, så tar de vannet da.

Gratulerer så masse:)

Hurra. Godt ventetia er over. Gratulerer så mye!

Har vært på overtidskontroll i dag jeg. Er moden og har 2 cm åpning, som jm tøyde til 3 cm under stripping. Kunne tatt vannet i dag, men i og med at alt er bra vil de vente et par dager og se om kroppen kommer i gang selv. Har det ikke skjedd noe før søndag, så tar de vannet da.

håper ting kommer seg i gang da! Du har no hvertfall åpning og da er det ting som skjer. Jeg hadde tre cm da jeg kom til sykehuset og det åpnet seg ganske fort videre! Uansett, masse lykke til, snart har du en herlig belønning hos deg :)

Back
Topp