Lille Nyttårsaften

Lilla-87

Forumet er livet
Morn, ja!
Vel tidlig morgen på oss i dag.. Jenny sov i ett fra 18.30-04.30, fikk noen kraftige hostekuler og brakk seg av dem, så da stod vi opp.
Selv sovna jeg ikke før 02 pga ei grusom tannpine, så formen er ikke på topp i dag. Nå er det julemorgen for alle penga!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn, ja!
Vel tidlig morgen på oss i dag.. Jenny sov i ett fra 18.30-04.30, fikk noen kraftige hostekuler og brakk seg av dem, så da stod vi opp.
Selv sovna jeg ikke før 02 pga ei grusom tannpine, så formen er ikke på topp i dag. Nå er det julemorgen for alle penga!:p

Litt for kort natt på deg :-o
Lillebror er jammen urolig igjen på natt han også.. Hyppig amming etter å ha spist bare en gang på natta lenge nå.
Han ble så rasende kl 3 da jeg ville han skulle sove videre uten pupp... Men det gikk til slutt og han sov til 6, og deretter til 7.30!
Barne-tv og frokost her og, og om en time skal jeg ta mes begge ungene på Spenst. Der møter de tre fettere mens søs og jeg skal trene. Haha - de på barnepassen får litt av en jobb. Som regel er det 1-2 ettåringer der på en gang :-p

God Morgen Jenter :)

Vi sto opp klokka 07 i dag! kjenn at eg sku gjerne ha søve litt tell :P kan hend eg legg meg når ho ska søv kvila ;)

Ho rot no rundt me kasserolle lokkan menna :P og ræsarkjør meg gå biln sin ;) mens eg sett i sofaen og e dau trøtt :P

Ha bestilt meg en DVD spiller på lørdag på elkjop.no og sku liksom hent den i butikken….meeeeen det sto at eg kun hent den innen 2 tima….men eg trur eg må reng de å hør korsjn det der funger :P

Ja det var ikke voldsomme søvnen på deg Lilla :( også tannevondt er jo helt grusomt!

Håper da ikke lillebror går tilbake til de gamle vanene :(
Hehe dere skal virkelig gi dem jobben idag altså? :P

God Morgen Jenter :)

Vi sto opp klokka 07 i dag! kjenn at eg sku gjerne ha søve litt tell :P kan hend eg legg meg når ho ska søv kvila ;)

Ho rot no rundt me kasserolle lokkan menna :P og ræsarkjør meg gå biln sin ;) mens eg sett i sofaen og e dau trøtt :P

Ha bestilt meg en DVD spiller på lørdag på elkjop.no og sku liksom hent den i butikken….meeeeen det sto at eg kun hent den innen 2 tima….men eg trur eg må reng de å hør korsjn det der funger :P

Leste dette hos elkjøp jeg å ;) du kan bestille noe over nett, og hvis dem har det på lageret i butikken så kan du hente og evt betale etter 2 timer :) har ikke prøvd det selv da men :P

Helleeeuuuu :)

Ble sent på meg igår! Håper mini kan sovne tidligere på kvelden snart! Vet jeg ikke bør klage, men 1-2 på natta er volsomt seint syns jeg :P og hvertfall når han bråvåknet med et hylskrik kl 2:30:eek::(
han har fått flaske nå og vi skal sove litt til tenkte vi :)

Etterpå vil jeg ut på byen å kjøpe noen klær til han og Liana, med noen gavekort de fikk til jul :) også vil jeg levere inn smykket mitt for inngravering:D
Tenkte også å lage mer bountykuler!

Ønsker dere en god lille nyttårsaften:)

Ja det var ikke voldsomme søvnen på deg Lilla :( også tannevondt er jo helt grusomt!

Håper da ikke lillebror går tilbake til de gamle vanene :(
Hehe dere skal virkelig gi dem jobben idag altså? :P
Vi funderte litt i gårkveld på hvorfor han styrer slik. Men det er kanskje litt pga jula og andre ting som skjer enn til vanlig. Pluss at de hjørnetennene aldri kommer ut. :-p

Helleeeuuuu :)

Ble sent på meg igår! Håper mini kan sovne tidligere på kvelden snart! Vet jeg ikke bør klage, men 1-2 på natta er volsomt seint syns jeg :P og hvertfall når han bråvåknet med et hylskrik kl 2:30:eek::(
han har fått flaske nå og vi skal sove litt til tenkte vi :)

Etterpå vil jeg ut på byen å kjøpe noen klær til han og Liana, med noen gavekort de fikk til jul :) også vil jeg levere inn smykket mitt for inngravering:D
Tenkte også å lage mer bountykuler!

Ønsker dere en god lille nyttårsaften:)
Skjønner at du synes det er sent.
Men til gjengjeld sover han mye bedre enn Lillebror og jeg gjorde på den tiden :-p
Det går seg sikkert til :)

Phu! Ferdig trent!
Ble en liten løpeøkt og ikke så mye styrke som planlagt da Lillebror var så lei seg inne på passen. Han hadde visst blitt lei seg da en dame kom og gikk etter å ha vasket litt. Kom vel på at jeg hadde gått da :p :D
Men det går jo fint, bedre med litt trening enn ingenting. Fikk ikke dusjet der som planlagt da, så nå er det dusjing og lunch/ frokost med mannen :D

Har hatt besøk av lillesøster on sønnen hennes på 20 mnd i natt.
Koselig og ungene sov godt i natt :-)

Mina våknet 04.50,men sovnet igjen til 7.15 ( ny rekord på lenge!) Men,W våknet 05.45,så måtte opp tidlig :p

Idag er det vasking av hus,tøy,sengetøy etc :-)

Hva skal dere idag? :-)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Hallo :)
Hermine fikk mme kl 05.30 i morges og sov videre til 07, da sto hun opp sammen med "mor" (kona til pappa) og så fikk jeg sove videre :D hørte bare hun skravla hull i hodet på henne på tur ned trappa, gakken går altså i ett på den ungen fra hun våkner om morran til hun sovner om kvelden :p
Nå har vi vært ute å lekt, i sanda, da det er 3+ og snøfritt her :eek: fikk konstatert at parkdressen i str 80 passer fint ennå :p
Nå ligger snuppa ute på lading og jeg skal gjør noen ærender på senteret! :)

Vi funderte litt i gårkveld på hvorfor han styrer slik. Men det er kanskje litt pga jula og andre ting som skjer enn til vanlig. Pluss at de hjørnetennene aldri kommer ut. :-p

Ja er nok noe sånt.. blir mye inntrykk og ikke alltid like lett å følge rutiner like godt :P

Ja er nok noe sånt.. blir mye inntrykk og ikke alltid like lett å følge rutiner like godt :p
Ja det er jo noen dager som har blitt veldig anderledes enn vanlig :)

Hallo :)
Hermine fikk mme kl 05.30 i morges og sov videre til 07, da sto hun opp sammen med "mor" (kona til pappa) og så fikk jeg sove videre :D hørte bare hun skravla hull i hodet på henne på tur ned trappa, gakken går altså i ett på den ungen fra hun våkner om morran til hun sovner om kvelden :p
Nå har vi vært ute å lekt, i sanda, da det er 3+ og snøfritt her :eek: fikk konstatert at parkdressen i str 80 passer fint ennå :p
Nå ligger snuppa ute på lading og jeg skal gjør noen ærender på senteret! :)
Skravlehøna :D

Har hatt besøk av lillesøster on sønnen hennes på 20 mnd i natt.
Koselig og ungene sov godt i natt :)

Mina våknet 04.50,men sovnet igjen til 7.15 ( ny rekord på lenge!) Men,W våknet 05.45,så måtte opp tidlig :p

Idag er det vasking av hus,tøy,sengetøy etc :)

Hva skal dere idag? :)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Så koselig med besök da! :D
Jeg har sendt av gårde eldstemann på kino og mac-ernbesøk md besteforeldrene og de andre barnebarna!
Lillebror har sovet lenge i senga si nå. Når han våkner skal han, mannen og jeg en tur på senteret for å bytte et par julegaver og få oss noe middag :)

Skjønner at du synes det er sent.
Men til gjengjeld sover han mye bedre enn Lillebror og jeg gjorde på den tiden :-p
Det går seg sikkert til :)

Hehe ja han sover jo stort sett fra 24-2 til 10-11 om morgen :P men jeg føler at jeg går glipp av mye av dagen når jeg står opp rundt 11 hver dag ;) men lettere når man kan "hjelpe" de litt ved å evt holde han våken litt tidligere på kvelden :)

Morn, ja!

Kjedelig med sykdom og dårlige netter! :( har selv sovet på sofaen de siste nettene fordi jeg hoster sånn at jeg vekker de andre :eek::confused:
Har du kommet deg til tannlegen? Hvis ikke, så kan du jo teste ut å ha dentinox på hvis du har det liggende ;)
God bedring til dere begge!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Litt for kort natt på deg :-o
Lillebror er jammen urolig igjen på natt han også.. Hyppig amming etter å ha spist bare en gang på natta lenge nå.
Han ble så rasende kl 3 da jeg ville han skulle sove videre uten pupp... Men det gikk til slutt og han sov til 6, og deretter til 7.30!
Barne-tv og frokost her og, og om en time skal jeg ta mes begge ungene på Spenst. Der møter de tre fettere mens søs og jeg skal trene. Haha - de på barnepassen får litt av en jobb. Som regel er det 1-2 ettåringer der på en gang :-p

Jeg misunner deg ikke den nattmatingen. Det er slitsomt :confused: Glad Asle sluttet med det! Da tennene hans kom gjennom gav jeg ham vann i stedet for mme på natta og da gikk det bare 2 netter før han sov hele natta gjennom.
Håper E finner roen igjen når hverdagen setter inn igjen. Man blir jo helt tussete av å aldri få sove ordentlig :eek::confused:

Jeg misunner deg ikke den nattmatingen. Det er slitsomt :confused: Glad Asle sluttet med det! Da tennene hans kom gjennom gav jeg ham vann i stedet for mme på natta og da gikk det bare 2 netter før han sov hele natta gjennom.
Håper E finner roen igjen når hverdagen setter inn igjen. Man blir jo helt tussete av å aldri få sove ordentlig :eek::confused:

Ja, hehe. EN amming gjør meg ingenting, for han sover da godt ellers. Men nå har han vært mer urolig. Ønsker helst at han avvenner seg selv. Så får vi bare vurdere underveis =)

Back
Topp