Lille nurket <3

Tusjen

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Går ikke en dag uten at jeg får gode tanker og følelser når jeg tenker på den lille spiren i magen min! Skulle bare ønske samboeren var litt mer engasjert, men det kommer seg vel :) han sendte meg en melding i dag og sa han gledet seg til å få vite om det er gutt eller jente. Forresten så lekker brystene mine bare jeg kommer borti brystvorten :p var godt å få av seg bh'en etter jobb!

4+3 i dag <3
 
Engasjementet hos mannen kommer etter hvert. Det er ikke så lett å sette seg inn i hvordan det er å være gravid, når du er mann. Man blir så utrolig oppslukt av det, når det er i sin egen kropp. Når det begynner å synes/babyen sparker, blir det nok noe annet :) Er det barn nr 1?
 
Engasjementet hos mannen kommer etter hvert. Det er ikke så lett å sette seg inn i hvordan det er å være gravid, når du er mann. Man blir så utrolig oppslukt av det, når det er i sin egen kropp. Når det begynner å synes/babyen sparker, blir det nok noe annet :) Er det barn nr 1?
Dette er barn nummer en og første forsøket våres :) Blir veldig opptatt av det selv ja, regner med han kommer etter når vi kanskje har vært på første ul :)
 
I dag er jeg 4+5, fortsatt rart å tenke på at jeg er gravid når det ikke kjennes sånn ut. Det er også en uke siden jeg tok testen som viste "Gravid 1-2". Brystene er de eneste som viser at jeg er gravid føler jeg, de blir ømmere og tyngre. Glad jeg ikke har fått noe kvalme eller andre plagsomme symptomer enda, godt å ha energi til å gjøre hva man vil. Nå skal jeg rydde og vaske litt i leiligheten, har nemlig fri i dag :) Ikke bare bare å holde styr når det er mye kveldjobbing og i tillegg 5 små kattunger som er 6 uker gamle som løper rundt og roter ....
 
I dag er jeg 5+1 :) fortalte om graviditeten til bestevenninna mi på fredag, hu fikk litt sjokk og ikke trodde meg med en gang. Kanskje fordi vi satt å pratet på alle andre som var gravide så kommer jeg å plutselig sier at jeg også er gravid :p men det var godt å få fortalt det til noen. Fredag neste uke reiser vi til Tyrkia for å overraske svigers. Vi tenkte også å fortelle dem om graviditeten når vi er nede der.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mannen kommer etter etterhvert:D
Første barnet vårt, da jeg fortalte han om den positive testen kastet han opp XD greit nok han var fyllesjuk men:p
Nå snakker han ikke så mye om det enda selv om han syns dte er morro å kommentere at jeg er blitt litt rund :p
 
Nå har mannen fortalt det til bestekompisen sin, så da har de noe å more seg med :p Dama til bestekompisen til samboer fikk ei lita jente i fjor, og de hadde visst pratet på når det var våres tur til å få en liten en bare noen dager før samboeren fortalt det til bestekompisen.
Ellers gleder jeg meg til vi reiser til syden på fredag! Gleder meg enda mer til å fortelle det til foreldrene til samboeren, er veldig spent på hvordan de reagerer. Vet at svigermor ønsker seg ei jente som barnebarn og hun har hele tiden sagt at samboeren kommer til å få ei jente... Og hun har hatt rett på alle i familien på hvilket kjønn de skal få. Så det er det bare å vente å se om det blir ei jente eller gutt. For meg så er det akkurat det samme, jeg har uansett planene klare! :D I dag er jeg 5+4!
 
Back
Topp