Lille nurk

silke

Gift med forumet
Hva skal du hete? Liksom ingen navn som er fine nok.... Hun er blond med gyllen hud. Store sorte øyner. Noen ide om hva som kan passe. Faren er fra latin am. Så hun hår nok et litt eksotist ytre (kanskje indre og [;)]). Det er så vanskeligt..... HJELP!!!!!!!!!!!!!!

Selv er jeg så sliten at jeg enten går i koma eller sitter å gråter. Ganske uholbart begge deler siden jeg har to barn til..... Får ikke tid til noe. Ikke spiset jeg, ikke sminker jeg meg. Har knapt tid til en rask dusj om morgenen.Hvordan får dere tid til alt???

Spiste frokost nå....skive med nugati på... Ganske grusomt[&:] 
hvordan skal jeg klare alt dette. Blir så fortvilet, har så dårlig samvittighet for guttene mine. Jeg er blitt en kjefte smelle som bare gråter.... Burde jo bare vore fint alt.

Er så sliten.
huset står på hode og jeg som hater rot. Nå ligger støvet over alt. Støvsuget i sted framfor å sove, det var jo frykteli lurt.... Nå vokner hun lille igjen.

Hun spiser dårlig, bare koser.... så vil hun ha pupp hver time. Klarer ikke ta opp kampen....

Er jo glad og lykkelig, men trøttheten tar helt over....

Noen gode råd???

Det er så trist for jeg har gledet meg slik. -og så er jeg bare sliten....

I dag fikk jeg besøk av naboen, hun kom uannmelt med sengemat... dritt skikk. Alt sto på hode, jeg sjemmest slik. Hadde det vert en vennine kunne jeg bedt henne kome tilbake. Men  hun hadde aldri vert her før. Så no kommer alle naboene til å tro at jeg ikke har skikk på noe[:(][:(]  Pokker.

pass på og få litt hjelp hvis ingen tilbyr seg og hjelpe så spør noen! du trenger hvile og litt hjelp til og få orden da vil du føle deg bedre.. skulle gjerne kommet og shinet leil din men jeg bor nok litt langt unna deg desverre[&o]
her er noen navn jeg syns er fine som passer til en liten fremtidig latino dronning[:)]

Natalie
Michelle
Rose
Nicholle
Jennifer
Isabelle
Isabella

Skal tenke på flere og skrive dem inn fikk hjerneteppe nå seff..

Jeg ser at Karo har skrevet det allerede, men den samme tanken slo meg når jeg leste innlegget ditt; hva med Sol?? Det er jo et vakkert navn?!

Synes Ariana,Michelle og isabelle er nydelige navn..

vill berre gi deg ein god klem....blir bedre etterkvart!!!
erica, tomine, isabell huff kom ikkje på fleire!!

ORIGINAL: silke

Det er så trist for jeg har gledet meg slik. -og så er jeg bare sliten....

I dag fikk jeg besøk av naboen, hun kom uannmelt med sengemat... dritt skikk. Alt sto på hode, jeg sjemmest slik. Hadde det vert en vennine kunne jeg bedt henne kome tilbake. Men  hun hadde aldri vert her før. Så no kommer alle naboene til å tro at jeg ikke har skikk på noe[:(][:(]  Pokker.

Trur ikkje folk forvente at huset skal skinne når dem kommer på uanmeldt barsel-besøk! D ville ikkje æ ha gjort hvertfall! Så d syns æ ikkje du ska ta så tungt!!!
Og navn skal du heller ikkje ha d så travelt med, trur man må bli kjent med den lille, og så plutselig ser man ka som passe!
Lykke til! Håper du får kvilt dæ litt snart!

Dere er så snille, føler meg altid litt bedre når jeg har snakket med dere. Nå ser alt litt lysere ut. sola vår sover for øyeblikket. Guttene er kommet hjem. Jeg skal slappe litt av. Han eldste lager mat [:)][:)]

Nå er alt som det skal.

Jeg har Michell, Isabelle, Linnea, Ariell og mira på lista mi

ååå så søt hun høres ut:)
Jeg syntes at Thalia og Noomi er kjempefint på litt mørke jenter[:D]

ORIGINAL: silke

Jeg har Michell, Isabelle, Linnea, Ariell og mira på lista mi

åååå Ariell e so fint!!

Det skal nok gå bra, kjære deg..
Synes Ariell var et vakkert navn, da!
Er så mange nydelige å velge i!!
- jeg fikk god hjelp av http://behindthename.com da jeg leita etter navn til verdens vakreste lille gutt
- bare et tips-[;)]

Du klarer dette, Silke - jeg synes du virker som ei tøff jente, og du har klart 2 babyer før - du klarer det igjen, det tror jeg virkelig på!

[:)]klem[:)]

Synd det er litt tøft for deg nå, men det kommer seg npok etter hvert. Ta den tiden du trenger og tenk på deg selv og lille jenta di (og guttene dine). Husarbeid kan vente, eller be noen om hjelp. 
Prøv å sov når baby'n sover, søvn er utrolig viktig! Alt annet kan vente. Får man ikke nok søvn så blir man jo helt små rar, lei og sint. Kjenner meg godt igjen. Uansett masse lykke til! [:)] 

Jeg syns Vanessa, Veronica, Jessica, Jennifer, Cassandra, Nathalie, Cindy er fine navn til ei litt mørk jente.

uff,stakkars deg silke,men dette klarer du nok sikkert veldig fint,tar vel litt tid og bli kjent med nurket oxo. jeg vil bare si at Adriana var et utroligt fint navn[:D]

stakars deg silke, vet hvordan du har det. nå skal du tenke bare på deg og barna, la husarbeid være husarbeid. blir det for ille tar vel mannen din i et tak tenker jeg. lykke til og kos deg og slapp av![;)]

Sender deg en trøsteklem jeg, Silke!

Håper det går bedre etterhvert og at du får igjen energien. Det er vel et ganske vanlig fenomen du opplever, men skjønner at du har det tøft!

Håper du får litt mer søvn og at jenta di spiser bedre etterhvert.

Synes Ariel er ett kjempefint navn! Du finner sikkert ut hvilket av alternativene som passer best for deg!

Klem, M

Back
Topp