Lille nasse sover:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
borte

så søøøt <3 Fie slo seg heeelt vrang i sta :/ men mamma er sta, så jeg la henne i vugga, hun raste for hun var så sint og overtrøtt :/ men sovnet til slutt ;)

Takk:-)
Berta her er på samme viset, hater å legge seg, må helst sovne ved puppen for så bli lagt i vogga si:-)

Åh herlig :)

Så nydelig! Her er babykurven satt på loftet for det er klin umulig å få henne til å sove inne på dagen. Men i vogna slokner hun umiddelbart om hun er trett, noen ganger må jeg rugge et par minutter før hun sovner men hun sover sååå godt ute på trappa :)

Takk, jeg synes selvfølgelig det samme selv :love7 Anette sover også godt ute, men får ikke vogna ute på terassen, så vi må ut å gå tur, like greit så får jeg trimmet litt:-)

Åååh, herlighet så nydelig hu er:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

sovende babyer er den aller nydeligste formen for babyer ;)

Ja man kan sitte å se på dem sove i timesvis:-)
Nå har nasse lagt seg for kvelden, så nå håper jeg hun sover til neste amming så jeg får noen timer for meg selv.
Hun var ikke så glad for å bli lagt nå, enda hun fikk badet og greier, det pleier å gjøre susen:-)

her sitter vi å tvinger ungen til å holde seg våken slik at hun slokner for natta når jeg skal legge meg om ca en halv time :p Hvis vi legger henne nå vil hun bare våkne igjen før jeg rekker å legge meg, og da vil hun være våken i et par timer til, og DET klarer jeg ikke, er helt utkjørt etter i går natt o_O

Krysser fingrene for at du får sove litt i natt:-)

Back
Topp