Lille miss amerika!

Kunne aldri falt meg inn å la barna mine delta på noe slikt. Synes det er helt upassende at små barn skal delta på slike ting

Syns ikke noe om det og støtter det ikke. Vi ser aldri på det.

Så en episode på TLC i går, ser jo helt teit ut når de skal gjøre numrene de har øvd på og foreldrene står og gjør bevegelsene slik at barnet skal huske det.. Datteren min lurte og på hva som var galt med å ha mistet tenner, de bruker jo fake tenner kanskje uansett? Og den ene familien hadde brukt minst 10000 $ bare på den ene konkurransen. Galskap, flere av mødrene er jo helt crazy og...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes alle burde boikotte slike program, det er små babyer i noen av konkurransene. En 6-måneder gammel baby med øyeskygge og leppestift! Er det mulig?

En liten jente på 5 år skal ikke måtte bruke falske tenner, parykk og falske øyevipper. La barn være barn. De har resten av livet til å være voksne. Hvis det hadde vært moren min hadde jeg hatet henne for at hun aldri lot meg få oppleve hvordan det er barn, å kunne ta egne beslutninger og ha nok selvtillit til å ikke måtte være avhengig av andres godkjennelse.

Hater sånne program.

100% imot. Syns det er så kvalmt at jeg klarer ikke se på i det hele tatt. Ser til og med bort når det er kun reklame.

Synes det er upassende og har en liten tanke om at mødrene ikke fikk oppfylle sin drøm og dermed bruker datteren til det.

Back
Topp