Lille minste kommer i september

Snøhvit123

Elsker forumet
Septembergull'17
Tenk, så har akkurat du flyttet inn i magen min. Det er fortsatt litt uvirkelig, spesielt siden annenhver test i starten var positiv og negativ. Den første positive kom på nyttårsaften <3
Hittil er det bare jeg og pappa som vet om deg, og slik har vi tenkt å ha det en liten stund til.
Jeg tenker de to kommende storesøsknene kommer til å forgude deg, og du kommer til å bli bortskjemt som få av de to <3
Hittil har jeg vondt i brystene og er innmari trøtt, i tillegg har jeg en ubehagelig følelse i magen. Trolig fordi jeg har litt problemer med å tro at du har flyttet inn og skal være her til du er klar for verden. Jeg håper og krysser fingrene for at du, sammen med meg, fighter deg igjennom de 9 månedene du skal bo i magen min<3
 
I natt lille venn, holdt tanken på deg meg våken. Det ble bare fire timers søvn på meg, så nå har jeg nettopp våknet av en dupp på sofaen. Pappan din ler av meg, synes visst jeg er rar :p
Det er så utrolig mye fint babytøy jeg har lyst til å strikke til deg. Jeg klør i fingrene etter å begynne. Du kommer nok ikke til å mangle strikkeklær :p
 
Hei lille venn!
Idag har vi vært på besøk til kommende bestefar og bonusbestemor. Jeg holdt på å røpe meg, flere ganger :p men så vil jeg så gjerne ha deg som min og pappas hemmelighet litt lenger <3

Det er så mye jeg gleder meg til. Jeg gleder meg til å kjenne sparkene dine, til å få gravidrund mage, til mange fine babyklær og pusling med babyutstyr. Jeg har allerede begynt å se på vogn til deg, og planlegger alt vi trenger av utstyr. Vi har ikke stort igjen etter de to store, så her må det visst handles.
Jeg tømte alle mine bekymringer til pappan din her om dagen, så nå har jeg kommet meg over bekymringene og ser lyst på livet igjen :) pappan din derimot, ble vel mer vettskremt av alle bekymringene mine :(
Det er rart å tenke på at vi skal få oppleve et tredje mirakel, for det er jo det du er. Et lite mirakel <3
 
Idag tok jeg en ny test for å se. Pappan din har ikke helt trodd at du har flyttet inn, mye fordi jeg fikk annenhver positiv og negativ i starten, samt en negativ digitaltest.
Idag derimot, er testen strålende positiv og jeg tror pappan din ble veldig lettet :)
Her er testene. Den første fra 1/1: negativ. 2/1: svaaaaakt positiv. 3/1: svaaaakt positiv. 4/1: svakt positiv. 5/1: positiv. 9/1: veldig tydelig positiv :) alle testene kan vel ikke være feil, vel??
ImageUploadedByBV Forum1483959468.689845.jpg
 
Idag kjenner jeg godt på kroppen at du har flyttet inn. Jeg er kvalm, og orker ikke tanken på mat. Jeg gikk nesten i gulvet da jeg smurte matpakke til yngste, et skikkelig blodtrykksfall der altså.
Jeg orker ingenting idag, selv om jeg har nær tusen ting jeg burde gjort.
Det eneste jeg har gjort hittil idag er å ringe jordmor for å bestille time <3 viktig å være ute i god tid. Du blir førstemann som skal følges opp av jordmor, så det er jeg veldig spent på. De to eldste har blitt fulgt opp utelukkende av legen. Jeg er sikker på at du og jeg skal få det fint hos jordmor også. Synd det er så innmari lenge til slutten av februar. Jeg skulle gjerne hatt en eller annen form for bekreftelse på hvem du er, helst i går!
 
Vi er ikke så flinke til å holde munn, pappan din og jeg. Nå vet de kommende besteforeldre om familieforøkelsen iallfall, men nå er det stopp. Tror jeg.. Kanskje..? :D
 
Lille vennen min<3
Jeg er så utrolig trøtt om dagen. Denne uka har jeg hatt fri, men den ble ikke helt som planlagt da eldste ble syk på mandag og har derfor vært hjemme hele uka. Misforstå meg rett, det er null stress med eldste hjemme, men jeg har liksom ikke fått gjort noe av det jeg skulle.
Jeg har begynt å strikke teppe til deg da, lille venn. Det royale svøb. Nydelig teppe, men mamman din må ha hatt en midlertidig hjerneblødning da hun kjøpte garn. Det ble dobbelt så dyrt, og dobbelt så tungt, som det egentlig skulle være. Håper Sandnes smart funker til babyteppe også. I verste fall får det bli sengeteppe til senga di<3
 
Nå ligger jeg på sofaen og ser ut på det fine været. Idag er jeg helt amøbe i kroppen, men heldigvis ikke vondt. Jeg er bare helt forvirra :p

Jeg har begynt så smått å strikke bukse til deg, så jeg strikka liksågreit en i rosa og den samme i blå :p mamman din er litt rar, lille venn. Trenger å ha noe konkret å holde på med, ellers går tiden så inderlig sakte. Venter på time til jordmor, og jeg lengter etter å se og høre deg <3
 
Back
Topp