Lille Mille

*Bobbo*

Forumet er livet
Masse masse lykke til på Ul imorra vennen. [:)][:)][:)]

Tusen takk jenter! Har ikke så store forhåpninger til at det har skjedd så mye egentlig - hvordan kan det ha gjort det på 2 dager liksom? [8|] Må vel øke dosen igjen og fortsette over helgen med ny UL på mandag sikkert.. men det er greit det, hvis det kan gjøre eggene gode og modne for befruktning [:)]

Blir spennende å se i morgen iallefall [:)]

10.30 is the magic number [;)] 

Masse lykke til i morgen!! Venter spent på oppdatering i morgen [;)]

Lykke til imorgen vennen! Venter spent på oppdatering.. [:D]

masse masse masse lykke til :):):):) håper på gode nyheter

Lykke til vennen!! Nå er det ikke lenge til du skal på UL!

ORIGINAL: Lille Mille

10.30 is the magic number [;)] 

Er jo ikke lenge til nå. [:)][:)][:)]
Kanskje jeg rekker å se oppdateringen før jeg går på jobb.
Lykke til snuppa.

Spent på hvordan det har gått, gleder meg til oppdatering[:)]

Ja da var UL 2 overstått [:)] Har økt dosen til 150 IE og skal på enda en UL på mandag. [&:] 4 eggposer som så veldig bra ut i størrelse og ganske mange små [&:] Legen sa at hun trodde dette kom til å bli bra innen mandag og at det etter det var tid for uttak. Selv vet jeg ikke hva jeg skal tro [8|] Er ikke fornøyd med antall eggposer jeg, men kan jo skje forandringer innen 13.15 på mandag....

I løpet av neste uke blir uttak og Lille Mille blir ruger... Det er jeg sikker på... [:D] Ulen på mandag ser nok kjempe bra ut.. Og husk Lille Mille: Det er kvalitet som gjelder.. Det er nok noen gullegg du produserer nå... [;)]

Blir spennende,lykke til[:)]

Takk mklu83 og jente80 [:)] Får håpe du har rett mklu83, og at det produseres gullegg der inne [:)] Er spent på om jeg begynner å kjenne noe etter hvert jeg [8|]

Back
Topp