Lille Mille

snoopy81

Forelsket i forumet
Har du fått time i Porsgrunn til uka? Så det i signaturen din[:)] Det gikk jo fort synes jeg[:D]

Jaaa! De ringte meg igår [:D] Jeg er så happy! Tenkte akkurat jeg skulle spørre deg om du hadde hørt noe..?

Damen som ringte sa at de hadde fått en ledig time på tirsdag, og siden vi stod på ringelista så kommer vi inn da!!

Da var ventetiden 2 mnd nesten akkurat da [:)] Den overlevde jeg liksom!

Så sinnsykt bra[:D] Det fortjente du[;)] Jeg har ikke hørt noe enda, men hadde i grunn ikke forventa det enda heller. De har sikkert en type venteliste for de som kan komme på kort varsel, ettersom når man ble henvist. Håper det snart blir min tur[:)]

Lykke til på tirsdag......og venter i spenning på oppdatering[;)]

Tusen takk for det [;)] Joda.. da kommer dere inn ved neste avbestilling da vet du [;)] Må jo det dere!!

Fikk litt sjokk når de ringte da.. og ble nesten litt skjelven [&:] Men gud så deilig at vi har fått time [:D]

You're next!

WOW WOW WOW WOW WOW

Guri meg så hyper jeg ble nå, sinnsykt bra at dere fikk komme inn via ringelista! Veldig bra du tok kontakt for å bli satt opp på den[:)]

Jeg klarer nesten ikke vente til tirsdag, kommer til å gå inn og ut her hele dagen etter oppdateringer

ORIGINAL: *blomsterpia*

WOW WOW WOW WOW WOW

Guri meg så hyper jeg ble nå, sinnsykt bra at dere fikk komme inn via ringelista! Veldig bra du tok kontakt for å bli satt opp på den[:)]

Jeg klarer nesten ikke vente til tirsdag, kommer til å gå inn og ut her hele dagen etter oppdateringer

Sign[:D]

Hihihi... [:D] Ja da tok det ikke så lang tid som vi fryktet [8D] Føler meg så heldig!!

Er spent på hva de vil si til oss, og gruer meg litt på samme tid.. tenk om det feiler oss noe det ikke går ann å fikse på da [:(]

Nå får vi iallefall svar.. og jeg har så lyst til å sette igang med noe.. noe som kan hjelpe oss.. uansett hva det måtte være.. We are ready [:D]

Godt å høre ElinR.. hadde ikke vært noe gøy om de hadde vært slemme der ute [8D]

Må'kke finne på å høre på ElinR, de er helt grusomme der ute.... hihi, Neida! de er kjempe koselige der ute. Man føler seg virkelig tatt vare på. Er så glad for at dere fikk time så fort berta!![:)][:)]

Thanks tullemor [;)] Jeg tror det var fordi jeg var med deg [;)] du hadde med deg gode vibber! Føler meg veldig heldig som kommer inn så fort!! Bare 3 dager igjen til det er tirsdag!!

Bare to dager og noen timer til dere skal begynne på utredning!!! Dette blir bra[:)][:)] Tror ikke jeg skal ta æren for at dere fikk time så fort...

Åjoda [:)] All ære til deg [8D] Hihi.. ja tenk på det, så få dager igjen!! Kjenner jeg gruer meg litt også [X(] Men skal bli godt å få den første samtalen der unna [:)]

Back
Topp