hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 30 Des 2009 #1 Jeg har begynt å strikke de sokkene, men dine ser mye større ut å tjukkere.. Hvilket garn bruker du og hvilken pinne bruker du? HJEEEEEEEEEEELP
Jeg har begynt å strikke de sokkene, men dine ser mye større ut å tjukkere.. Hvilket garn bruker du og hvilken pinne bruker du? HJEEEEEEEEEEELP
Lille Mille Gift med forumet 30 Des 2009 #2 Pinne nr 2,5 og garnet er Lanett baby (Sandnesgarn) [;)] Hva bruker du da?
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 30 Des 2009 #3 Samme som deg men det ser ut som dine er tykkere..
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 30 Des 2009 #4 tror jammen meg at første sokk ikke blir brukenes, blir mer som en øvelse..haha. takk for hjelpen
Lille Mille Gift med forumet 30 Des 2009 #5 Får ta det som en øvelse da vet du [;)] Blir nok bra til slutt skal du se hero [;)]
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 31 Des 2009 #7 se på lille milles flotte hobbyblogg...hun har vært så snill å lagt ut oppskrift
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 31 Des 2009 #9 ORIGINAL: *dreamer* Så utrolig flink du er lille mille!![:D][:D] det syns jeg også..har sett igjennom flere ganger for jeg er så imponert[:)]
ORIGINAL: *dreamer* Så utrolig flink du er lille mille!![:D][:D] det syns jeg også..har sett igjennom flere ganger for jeg er så imponert[:)]