Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det har jeg ;) Er fornøyd jeg!LittleMonkey skrev:
Deilig når man er feit og sliten :)
Og så kan man dra den solskjermen nesten helt over, så man får godt med skygge om man trenger det.
Synes den er pen også! Men, det skal sies at det ikke er "top of the pop" kvalitet, noe jeg heller ikke regnet med.
Det er typisk kunstrotting hagemøbler, men ikke noe dårligere enn mye av det andre på markedet :)
Tenkte jeg skulle hjelpe deg å dytte, men så kom jeg på at jeg aner ikke hvordan man skriver apelyder...Trone skrev:
Så dette får bli dytten, he he!
Dollface skrev:
Og så kan man dra den solskjermen nesten helt over, så man får godt med skygge om man trenger det.
Synes den er pen også! Men, det skal sies at det ikke er "top of the pop" kvalitet, noe jeg heller ikke regnet med.
Det er typisk kunstrotting hagemøbler, men ikke noe dårligere enn mye av det andre på markedet :)
så bra!
Mannen sa nemlig at jeg kunne få sånn om jeg absolutt ville... istedenfor sofagruppe liksom.. eller palleprosjektet jeg fabulerte om i går...
syns du jeg skal go for it?
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
så bra!
Mannen sa nemlig at jeg kunne få sånn om jeg absolutt ville... istedenfor sofagruppe liksom.. eller palleprosjektet jeg fabulerte om i går...
syns du jeg skal go for it?
Jeg hadde gjort det. Men den er jo ikke så stor, så du får sikkert plass til fler i en slik pallegreie.
Jeg synes den er daili, så jeg er veldig fornøyd. Det kommer litt an på hva man er ute etter.
Siden vi ikke har hatt så veldig budsjett til hagemøbler har vi kjøpt et slikt sett fra europris med et rundt bord + 4 regulerbare stoler til 999kr. Det holder i hauger for oss, og jeg liker å ha både kose-seg-gløgg-møbel OG stoler som man kan sitte i når man skal spise eller bare lene seg tilbake i solen.
Er litt glad for at det aldri ble noe pallesofa her da jeg tror den hadde irritert meg litt etterhvert :p
Men, om du går for det - ikke by for mye, den er ikke verdt mange tusen kroner selv om jeg stadig ser den gå for 4-5000kr.