Lille lykkes dagbok - et spesielt år

Sånt er vanskelig ja. Og man kan også ha EL uten at det slår ut på test :)
 
Så herlig med en rolig baby ❤ Noe må en da få igjen for et svangerskap med plager! Jeg tar i mot alt nå. Blir jeg gravid skal jeg hylle alle signaler kroppen gir pm at den er gravid (sier jeg nå... ;) )
Jeg tar i mot kvalme,halsbrann med åpne armer hehe. Spørs om vi angrer om nå vi står over spybøtta ;) ;)
 
Sånt er vanskelig ja. Og man kan også ha EL uten at det slår ut på test :)
Virkelig, ja? Håper på at det er det som har skjedd. Men får fortsette å forføre mannen videre litt oftere de neste dagene også i fall den enda ikke har vært :p
 
Virkelig, ja? Håper på at det er det som har skjedd. Men får fortsette å forføre mannen videre litt oftere de neste dagene også i fall den enda ikke har vært :p
Hvert fall etter det jeg har lest her inne fra min prøvetid i fjor :p

Ja, alltids lurt! :D
 
Jaaaaa, endelig slår eggløsningstesten ut! Og det var siste test så det var flaks :)) Tydeligvis har jeg ganske sein eggløsning, og jeg har sikkert lengre syklus enn jeg tror også. Kanskje 30-32?
Er i dag på CD 16.
9a9d48a4b70719aed140ba481a1ec23d
 
Jaaaaa, endelig slår eggløsningstesten ut! Og det var siste test så det var flaks :)) Tydeligvis har jeg ganske sein eggløsning, og jeg har sikkert lengre syklus enn jeg tror også. Kanskje 30-32?
Er i dag på CD 16.
9a9d48a4b70719aed140ba481a1ec23d
Er bare å kjøre på nå..hehe Happy humping :D
 
Er bare å kjøre på nå..hehe Happy humping :D
Jeg fikk en mistanke om at noe var på gang rett før jeg la meg, så den stakkars mannen måtte vekkes for å gjøre sin del av jobben :)) Glad for at testen slo ut slik at jeg i alle fall fikk en pekepinn på at kroppen har normalisert seg etter at vi mista.

You go, kjære kropp! Tenk så mye du KAN!
 
Frk. Kropp! Jeg er tydeligvis ikke helt i kontakt med deg for tiden, og skjønner ikke helt hva som skjer med deg. Jeg har hatt el- smerter i mange dager, men så å si ingen el- slim. Hodet mitt ER klar for en ny graviditet, så nå håper jeg at du Kropp også snart er klar. 12 dager til g- test sier appen min. Jeg har ikke troa denne gangen selv om Frk. Kropp tidligere har vært generøs og gitt meg to positive streker før jeg vet ordet av det i mine tre tidligere graviditeter. Uten el- slim ingen spire?
Men - en positiv ting er at jeg drømte veldig sterkt i natt. Det var et tegn på graviditet med min førstefødte! Da drømte jeg helt vannvittig ei natt - sånn at jeg skjønte at "noe" hadde skjedd, selv om jeg på det tidspunktet ikke visste hva. Det var nemlig ikke planlagt. Det kan jo være at....? Nei, best å ikke ha forhåpninger. Håper jeg og du er venner igjen til neste pp :)

Er fri for el- tester så jeg får ikke sett om den fortsatt er sterk eller om den har blitt svak igjen. Men jeg tror el må ha vært allerede - eller så er bare ikke kroppen klar til å slippe egg denne pp.
 
Er på cd dag 18 nå og i følge appen i tidlig lutealfase. 11 dager til første g- test.

Jeg sjekker livmortappen (helt ny på det, har kun sjekka denne syklusen), og holder vel på å bli kjent med det den forteller.
I dag:
Høyt oppe
Glatt
Bakovervendt
Når ikke selve åpningen så får ikke sjekka om den er åpen eller lukka

Ved tidlig graviditet skal den være:
Høyt eller lavt plassert
Hard inni, myk utenpå
Kan være bakovervendt
Åpning plugget igjen

Det kaaan jo ligne litt?
Ellers så føler jeg meg oppblåst, har litt murring fra underlivet. Humør: grumpy!
 
Nye eggløsningstester kom i posten i dag. Da er det iallefall fall klart at om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt denne mnd, så har den vært :) Jeg fikk ikke tatt el-test i går, men nå kan jeg i alle fall regne med at el var da.
Her er testen fra cd16
220018adc8a6b427d35b978ef75db0f6


Og her er den fra cd18, i dag
ef444702c55f22cc00b42879344cf695
 
Så spennende! Krysser fingrene for deg :)
 
Nå blir det spennende dager!! Krysser Fingrene for deg :)
 
Back
Topp