Lille Liam er kommet

søvnlø

Betatt av forumet
Da har baby Liam blitt født. Og jeg kan, med hånda på hjerte si, at det var det verste jeg har opplevd noen sinne... :( fot/sete fødsel. Og det endte opp med helikopter til ålesund. Han satt fast da armene bøyde seg oppover mot hodet, og endte med å få knekt kragebein på begge sidene, brekt ribbein på høyre side, og surstoff mangel :(
Dette er defidert mitt siste barn....
Heldigvis så går alt br med han nå. Men går på morfin for smertene. Er helt grusomt :( Og jeg har brukt mange timer nå på å skrike av sorg, glede, frustrasjon og sinne... Er fly hakka forbanna på den jævla legen som nektet meg ks da jeg ba om det for 2 uker siden.... Og det verste av alt er at det var den legen som var med å tok imot Liam i natt... Nå fikk han se hva hans avgjørelse gjorde...
Nei, her har jeg gått på pur adrenalinn siden i går, så nå kjenner jeg at det er på tide med litt søvn. Håper alle andre har det bra :)

Noe så forferdelig! Håper legen fikk seg en støkk!!
Stakar deg og lille.. håper alt blir bra med dere snart. Sender deg masse klemmer :)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*Har vært sønnfødt20.12/11*
* Sladrer med Lillemirakel *

Stakar deg og lille.. håper alt blir bra med dere snart. Sender deg masse klemmer :)

Signerer

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Gratulerer med lille Liam <3.
Det er et stort skår i gleden at det ble så mange komplikasjoner. Jeg vil sterkt anbefale at dere tar kontakt med pasientombudet i fylket, for å få hjelp til å søke norsk pasientskadeerstatning. I tillegg bør legen faktisk få en skrape av fylkeslegen, men det vil komme automatisk hvis dere melder saken. Der jeg jobber, hjelper vi pasientene til å søke pasientskadeerstatning dersom legene begår feil, og det er faktisk legene selv som anbefaler pasientene å gjøre det.
Håper inderlig at dere får god og tilfredsstillende behandling nå, og at dere gleder dere over det lille livet som har kommet.

Gratulerer med prinsen!! Uff forferdelig trist at du/dere fikk en slik opplevelse!! Håper alt går bedre etterhvert:) tenker på dere:)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Gratulerer med prinsen! Håper dere får en så fin tid som mulig framover! :) gjør som satinsky skriver over her! Det er ikke holdbart at babyer skal lide såpass når det kunne vært unngått...

Gratulerer så mye med gutten din. Håper dere klarer å nyte de første dagene tross den vonde opplevelsen.
Har ikke ord for å beskrive det jeg føler for å si om denne legen som tok denne avgjørelsen!! Stå på for dere og gutten deres og gå videre med dette!! Dette kunne vært unngått hvis de bare hadde hørt på deg!
Stor klem :)

Gratulerer så masse :) så utrolig trist at dere alle måtte gå gjennom noe sånt !!

Signerer

Prinsen ventes 06.08.13

Gratulerer med veslegutten :)

Back
Topp