lille larven aldri mett...

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Den siste uka føler jeg at jeg ikke har gjort noe annet enn å spise eller tenke på mat. Det er ikke det at jeg er så sulten, jeg har bare lyst på noe hele tiden!
Selv om jeg ligger på sofaen og er stappmett etter middag, har jeg fortsatt en trang til å putte noe i munnen.
Vil liksom ha noe hele tiden! Kan jo ikke det, men blir fryktelig sliten av å tenke på det hele tiden.
Driver å ser på klokka stadig vekk for å se hvor lenge det er siden jeg har spist, og når jeg kan spise neste gang. Rekker ikke føle meg sulten før jeg spiser igjen.

Får litt dårlig samvittighet også, for har jo lest at gravide må passe seg for å ikke spise så mye. Men samtidig så tenker jeg også at nå er det så kort tid igjen, så da er det kanskje ikke så farlig.

Du må jo spise til du er mett!
Så lenge det er sunt hadde jeg bare
trøkka på...

Sånn hadde jeg det hele forrige svangerskap, og i store deler av dette. Virker som om jeg mister metthetsfølelsen helt :( Er nok en grunn til at jeg har gått opp så mye i vekt begge gangene..! Spis og kos deg den siste tida du; det er jo nå baby skal legge på seg :)

Sånn føler jeg meg også. Når jeg spiser har jeg det fint. Når jeg ikke spiser er jeg kvalm, uvel og sliter med en forferdelig halsbrann, Føler liksom jeg må trøkke i meg noe hele tiden..

Det er jo ikke det at jeg er sulten, jeg har bare lyst på noe hele tiden. Jeg er skikkelig fysen! Er nesten litt den samme følelsen som da jeg snusa, da måtte jeg liksom ha noe inne i munnen hele tiden.
Rekker jo ikke å bli sulten engang, for jeg spiser før sultfølelsen kommer. Sprø greier altså.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp