Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei hei hadde vi ul samme dag? jeg husker jo like bra som en mann på 90
Vi har akkurat kommet hjem og det bor en lillesøster i magen:) kjempe gøy men raymond ble litt svett... satte seg rett inn i alle situasjoner som kan skje i tennårene.. sånn tenker jeg ikke jeg på åsså blir det jo nesten 5år forskjell på de.
alt sto supert til inni der men hadde morkaken forran og det forklarer jo at jeg ikke har kjent noe før for 4 dager siden.
åsså ble ny termin 11.09.2012 jeg fikk 9.09.2012 her inne på terminkalkularoren og hadde 12.09.12 hos legen så har forholdt meg til babyverden..jeg skulle heller tenkt legens beregninger sånn at jeg ble satt frem en dag hehe.
Åsså hadde vi med sofie på ul så hun fikk se babyen og hun satt lenge og så på åsså ble hun litt lei så da gikk hun alene utenfor å lekte litt med legoen:)
Ja... Vi var senere på dagen.. Blir jente her også Hadde det veldig på følelsen..! Vi hadde tidenes lange ultralyd.. Var jo så seint i sv.skapet så hu sa hu måtte få tatt alle målene siden jeg var så langt på vei.. Og hu hadde lagt seg med hode langt ned allerede så å måle hode var ikke lett men etter mye herjing så fikk hu da målt
Tok forresten natrontesten dagen før og den brusa nesten over lissom, så den stemte ikke for å si det sånn...
hehe så gøy da blir det jenter på oss begge, så gøy:) gleder meg så masse.
hvor langt er du nå da? jeg ble satt 2 dager tilbake så fikk termin 11 september... så da er jeg 18+5 i dag igjen :) var jo det på onsdag åsså.
kafe tur snart?
Ja så gøy da
Ja jeg er klar for kafetur Når passer det? denne uka er litt travel men tror det er bedre neste uke...
I dag er jeg 20+5.. på onsdag er jeg 21.. Ble satt frem en dag så ble ikke store forskjellen her egentlig..