Lille knøttet's bevegelse?

Grete71

Forumet er livet
Hei!
Kan noen forklare meg hvordan de kjente de første bevegelsene? Når? Har lest at det kjennes som om en boble som sprekker eller en fisk som slår med halen, men hvordan i alle dager kjennes DÈT ut da???? [8|] hvor på magen kjente dere dette? Har kjent noe, men vet jammen ikke hva det er! [:D] er jo så mye rart som skjer "nedi der"... Hadde vært så utrolig koselig å visst hva det er når det plutselig er et eller annet som skjer der nede.... [:)]

Hei,

jeg husker at jeg også tenkte som deg, hvordan kjennes en luftboble eller et fiskesprell ut? men tro meg, når du kjenner liv så vet du at det er det! Det er helt fantastisk! Og jo lenger tiden går jo mer kjenner man... Det er noe jeg kommer til å savne når lille mann har kommet ut tror jeg[:)].

Lykke til!

Takk! Syns å ha kjent noe som lignet mer på et sprell??? Men det er nok for tidlig til å kjenne det så godt... [&o] det var nok heller en slags sammentrekning.. Jaja, jeg får vente noen uker til, tror jeg! Blir utrolig spennende! UL 01.08., kan ta med videokassett for opptak! [:D]

5 dager igjen????? Lykke til da!!!! [:D]

Jo, takk for det! Håper det skjer noe snart!

Hei!

Bor i Klepp kommune. Midt på grensen mellom Klepp, Time og Hå!! [:D]
ORIGINAL: renate

hei Grete

Ser du kommer frå Rogaland...
Hvor i rogaland bor du?[:)]

Back
Topp