Lille knøttet mitt :)

Lillestene

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Var på første kontroll i dag, og er veldig fornøyd med den timen og legen! Han spurte nemlig om jeg ville se den lille i magen :D Var innvendig UL da, men takker ikke nei til det! Er jo bare 8+4 i dag.. Men fikk se et lite knøtt som var 2 cm langt og med bankende hjerte :) Lykke :love017 image.jpg

Gratulerer :D Så fantastisk at noen leger kan tilby ul :D

Å kor gøy :) sku ønske jeg og hadde lege som kunne ta ul !! ;)

skal tro om min lege også kan det? Hun er hvertfall gynekolog også vet jeg.. :)
Tror ikke legen min er gynekolog, tror han er spesialist på allmennmedisin! Flink er han i hvertfall :) Blir kanskje vanligere at legene har utstyr og kompetanse til å ta UL på legekontor...

Å så koselig! Tror ikke legekontoret vårt har ul dessverre, så kjekt at de har det hos deg! :)

For en fantastisk lege!! Heldige du! Så gøy å se den lille <3

For en kjekk overraskelse da :)
Gratulerer med bankende hjerte :)

Åå så stas!! :D

Gratulerer! ;)

Så hærlig ;) Tenkt hvor mye mindre bekymret gravide hadde vært om ALLE legene kunne tilbydd UL ved første kontroll :p lov å drømme ;)

Så herlig!! Gratulerer :-D jeg var på innvendig UL i dag og fikk se knøttet mitt med bankende hjerte også! Legger til bilde av det lille frøet jeg! Hihi .. Jeg er bare 6+4 da, så min er mindre! Hehe .. ImageUploadedByBV Forum1363125798.181415.jpg

Så koselig<3 fantastisk lege da!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Koselig da :D Jeg vil ha tidlig ul jeg å, så jeg finner ut mer nøyaktig hvor langt jeg er på vei, og om alt er bra. men har jo ikke time før 10 april, da er det vell ikke så lenge til ordinær ul :P

Back
Topp