Lille knøtte i magen <3

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Hei!

Jeg er en jente på 22 år som er gift med verdens beste mann! Vi har lenge ønsket oss en liten og denne PP'en satt lille gull <3 Håper knøttet holder seg fast og blir i magen frem til termin 12.januar 14.

I denne dagboken kommer jeg til å føre ukes oppdateringer, og skrive inn dersom noe spesielt skjer :)
 
I dag er jeg 4+2 og følgende skrives om denne uken:

Hentet fra Babyverden Uke for Uke:

"Embryoet er i begynnelsen av denne uken to uker gammelt. å dannes det en spalte langs nesten hele ryggplaten, og embryoet blir mer avlangt. Denne streken danner barnets akse. Cellene fra ryggplaten begynner å bli spesialiserte og beveger seg mot stedet der organene skal dannes. Blant annet vandrer celler fra rygglaget gjennom spalten og danner et nytt cellelag mellom de to allerede eksisterende lagene i embryoet.
Mot slutten av denne uken har dermed emrbyoet tre lag, alle med forskjellige oppgaver. Ett skal danne respirasjonsorganer (pusteorganer) og fordøyelsessystem, et annet bein, muskler, vev, kjønnsorganer, nyrer og blodomløp, og det tredje vil danne hus, hår, hjerne og ryggmarg.
Denne uken forbindes embryoet til morkaken med en liten stilk. Denne stilken blir senere til navlestrengen, og om noen uker kan næringsstoffer fra blodomløpet ditt overføres til barnet gjennom den."
Knøttet er i denne uken på størrelse med et sennepsfrø :)
mustard-seeds-yellow--sennepsfr_-gule-asatrading.jpg


Symptomer frem til nå:
- Trøtthet
- Kvalme
- Murringer, til tider sterke
- Oppblåsthet
- Treg mage
- Liten appetitt pga kvalmen
- Rar smak i munn
 
Hei:) jeg er en jente på 22 år og har en nydelig liten datter på 2,5 år:) meg og min samboer gikk fra hverandre for rundt 1 mnd siden, fikk vite for noen dager siden at jeg skal ha nummer 2 med han! Har termin 12 januar så er 4+2:) Er ganske tøft for tia for han vil jeg skal ta abort så lenge vi ikke er sammen. Han ønsker ikke dette barnet. Men det gjør jeg:) Mine symptomer så langt er: Kvalme Oppblåst Murringer Veeeeldig trøtt Litt stikkinger å øm i puppene
 
Hei:) jeg er en jente på 22 år og har en nydelig liten datter på 2,5 år:) meg og min samboer gikk fra hverandre for rundt 1 mnd siden, fikk vite for noen dager siden at jeg skal ha nummer 2 med han! Har termin 12 januar så er 4+2:) Er ganske tøft for tia for han vil jeg skal ta abort så lenge vi ikke er sammen. Han ønsker ikke dette barnet. Men det gjør jeg:) Mine symptomer så langt er: Kvalme Oppblåst Murringer Veeeeldig trøtt Litt stikkinger å øm i puppene

Visst du vil lage egen dagbok så er det bare å lage egen tråd inne på dagbøker ;)
 
Det ser dessverre ut til at dette ikke går så bra :'( Jeg fikk resultatet fra blodprøven hos legen på mandag og hcg var på 19, normalt skal det være på rundt 50 og oppover... Jeg begynte å spotte i går i tillegg og har vært hos legen i dag for nye blodprøver. . Får vite resultat på fredag. Jeg føler at det er meg det er noe galt med.. at kroppen min ikke er slik den skal, to SA etter hverandre :'( Det er så urettferdig, hvorfor oss? :'( Dagen i dag har vært jævlig rett og slett :'(
 
Uff. Sender deg en god klem.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp