Lille Kamilla

Kjempe trist å høre at Kamilla ikkje klarte seg. Æ føle virkeli me dæ.
Men æ skjønne ka du meine når du sir at d e tungt, men at ho samtidi slepp å lide meir.
Vi møsta vårres dyrebare skatt 4des.06. Ho va født 16aug.06, men blei bare 3mnd. gammel. Ho blei bare dåliar før hver dag som gikk. 
Savne ho utruli mye, men d at ho har fått fred og slepp å kjempe meir me den lille kroppen sin gjør at vi klare å komme oss videre.

Kjempe flott å høre at d gikk bra me Sara da.
Sende mange varme tanka og klemmer tel dæ og din familie.

ORIGINAL: KongeReka

Hei. Nå sitter jeg med masse tårer i øynene. Dette var virkelig vondt å lese. Men samtidig smilte jeg, over at Sara greide seg.
Hun er virkelig vakker på bildet i signaturen din.
Snakker dere om henne til Sara? Om jeg kan spørre om det da, du trenger ikke svare hvis du ikke vil.

Jeg er veldig enig med deg i at vi som har mistet så tidlig i et svangerskap er heldige i forhold til deg.
Men vi alle opplever smerten og sorgen helt forskjellig.
Selv har jeg tre SA bak meg, den første måtte jeg føde på vanlig måte. Fosteret var 4.5 mnd. Jeg taklet det så dårlig at jeg hverken ville se det, eller ha noen form for begravelse. Noe jeg angrer bittert på den dag i dag.

De 2 neste var tidlig, og ikke på langt nær så omfattende. Men jeg gjennopplevde den første, begge gangene. I psyken min. Men nå er ikke dette min tråd, så jeg beklager for avsporingen.

Jeg reagerte ikke negativt på at du skrev det, heller tvert i mot. At du skriver det, beviser jo bare at du er en sterk og ærlig person. Kan helt klart være noen føler seg støtt av det, ettersom de følte sin sorg som en verden i grus. Jeg tror ikke at du ikke forstår, og ikke respekterer dem. Men at du med en sånn historie bak deg, har et annet grunnlag å si det på. Det er jo bare dine tanker og meninger, og de er det ingen fasit på.

Ønsker dere alt godt fremover, og håper dere lever etter beste velgående, på tross av situasjonen.

Mange gode klemmer sendes herfra.

Hei du :)
Jeg glemmer dette forumet helt jeg..

Jada vi snakker me sara om Kamilla, ser på bilder og besøker grava, så ho vet godt hvem Kamilla er [:)]
Ja det er sant som du sier at vi alle sørger på forskjellige måter uansett når det skjer..

Tusen takk for varme og vennlige ord [:)]

ORIGINAL: smurfine_87

Kjempe trist å høre at Kamilla ikkje klarte seg. Æ føle virkeli me dæ.
Men æ skjønne ka du meine når du sir at d e tungt, men at ho samtidi slepp å lide meir.
Vi møsta vårres dyrebare skatt 4des.06. Ho va født 16aug.06, men blei bare 3mnd. gammel. Ho blei bare dåliar før hver dag som gikk. 
Savne ho utruli mye, men d at ho har fått fred og slepp å kjempe meir me den lille kroppen sin gjør at vi klare å komme oss videre.

Kjempe flott å høre at d gikk bra me Sara da.
Sende mange varme tanka og klemmer tel dæ og din familie.
  Takk [:)]

ORIGINAL: suprAnirac

Å kjære deg. 2 bitte små  mirakler.
Du er jammen meg strek.

Så trist å lese om Kamilla. Hun er vakker på bildet.

Godt å høre at Sara greier seg bra.

*mange klemmer*

Signerer og føler med dere [:(]

Uff helt forferdelig det du har opplevd, vet ikke hva jeg skal si [:(]
Stor klem til deg!

Back
Topp