Lille Kamilla

talata

Forumet er livet
Jeg fødte tvillinger i uke 24. Kamilla veide 650 gram å Sara veide 735 gram. Kamilla var veldig syk fra første stund av. Sara trengte bare å legge på seg å vokse seg stor.
Me Kamilla ble det mye. Operasjon av hjerte, hun fikk tarm sykdommen NEC som innebar masse operasjoner av tarmen å ballong mage, hun var avhengig av respirator. Sara kom hjem etter 4 mnd men Kamilla måtte bli på sykehuset.
Da Kamilla var 6 mnd, kunne hun taes av respirator, å legges på maske. Det virket som hun trivdes me dette.
Hun virket mer "oppegående" var mer våken, fulgte mere med, å spiste av flaske :)

Dette varte vel i en 14 dagerstid, å så fikk hun en infeksjon igjen, som gjorde at hun este ut som en ballong, fordi hun kvittet seg ikke med vannet i kroppen.

To dager senere orket ikke kroppen hennes mer. Kamille døde 2 Juni kl 0100 på natten.(7mnd gammel)
Dette var selvfølgelig tungt, samtidig som at det var godt hun slapp å lide mer.

Jeg mener ikke å være ei hurpe med å si dette, for å miste ett barn er vondt uansett, men jeg ser på dere som mister i løpet av de første ukene av svangerskapet som heldige.

huff så grusomt, føler med deg, vi mistet sønnen vår etter å ha født i uke 24, vi fikk ha på lån i 22 timer. det er fryktelig vondt å miste barnet sitt, men som du sa: godt hun får slippe å lide, jeg og tenkte han får det godt dit han kommer. visst du vil så ligger historien vår her, vi mistet vår lille engel William.
ønsker deg all lykke til med Sarah. Kamilla vil jo alltid være med dere.

det er masse englebarn så hun er ikke alene.
stor varm klem

ORIGINAL: engleungen

huff så grusomt, føler med deg, vi mistet sønnen vår etter å ha født i uke 24, vi fikk ha på lån i 22 timer. det er fryktelig vondt å miste barnet sitt, men som du sa: godt hun får slippe å lide, jeg og tenkte han får det godt dit han kommer. visst du vil så ligger historien vår her, vi mistet vår lille engel William.
ønsker deg all lykke til med Sarah. Kamilla vil jo alltid være med dere.

det er masse englebarn så hun er ikke alene.
stor varm klem
Ja det er grusomt. Jeg har lest historien din, å den er veldig trist. Jeg har luska litt rundt før jeg bestemte meg får å bli medlem. Jeg ska se om jeg får te å legge ut noen bilder av ho sånn etterhvert :)

håper det går bra med deg og familien din [:)]

Så trist å høre at Kamilla ikke klarte seg.....

Håper dere har det så bra som man kan ha det i en slik situasjon [:)]

God og varm klem til deg..

Skjønner godt hva du mener når du sier at vi er "heldige" som mister tidlig i svangerskapet. Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn man har fått se leve. Det må være grusomt. Mistet selv i uke 7 så jeg må si jeg er heldig i forhold til deg, selv om sorgen min var stor da det skjedde. Lykke til videre. Stor klem fra meg

Joda vi har lært å leve me sogen, men det er jo dager som er værre enn andre. Det er 4 år siden ho døde.Jeg håper jo dere oxo har det bra.

ORIGINAL: Super_mamma

Skjønner godt hva du mener når du sier at vi er "heldige" som mister tidlig i svangerskapet. Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn man har fått se leve. Det må være grusomt. Mistet selv i uke 7 så jeg må si jeg er heldig i forhold til deg, selv om sorgen min var stor da det skjedde. Lykke til videre. Stor klem fra meg

Jeg var litt redd for å bli misforstått me den uttalelsen, men takk for at dere forstår..

signerer. mistet selv i uke 7...

Så tøft! Er det Kamilla i signaturen!?Utrolig liten og vakker![:)]
Åssen har vesle Sara det i dag!? Gammel er hun nå!?[:)]

Ja det er lille Kamilla ca to uker før hun død.
Sara har det kjempe fine. Ho henger litt etter å ska testes for ADHD å sliter litt me lungene, men alt i alt har hun det kjempe fint [:)]

Så liten og nydelig![:)]

takk[:D]
Ho var kjempe herlig. Å ble veldig "stor" oxo. Ho veide litt over 3 kg når ho døde.
Jeg ville ikke vært foruten tiden jeg fikk me den vakre jenta mi.

Å kjære deg. 2 bitte små  mirakler.
Du er jammen meg strek.

Så trist å lese om Kamilla. Hun er vakker på bildet.

Godt å høre at Sara greier seg bra.

*mange klemmer*

Trist å høre det du har opplevd[:(]
Mistet selv... fikk beholde gutten vår bare 14 timer[:(]

Tenker på hvordan min sorg er om 4 år...

Trøsteklem fra meg edvine.

Så forferdelig vondt! Tårer triller...[:(][:(] Jeg sender deg min dypeste medfølelse til deg og din famile! [:(][:(]

veldig trist å høre historien din.......føler virkelig med dere......jeg kan ikke tenke meg hvordan det må være å miste et barn som er født og er et barn. (hvis du skjønner)
jeg mistet i uke 13 og mistet et foster, det var selvfølgelig trist for det var veeeeldig ønsket og vi var veldig glade for at vi endelig lyktes i å bli gravide, men det var på en måte "forventet" at d kunne skje.

skjønner at det ikke er i nærheten av det dere har opplevd, men d var fortsatt trist for oss når vi opplevde det og jeg synes det er vanskelig å skulle sammenligne.

Signerer også denne...

En kan ikke forestille seg hvordan det er å miste et lite barn..
Så er vel enig med deg at at vi på en måte er "heldig" som mister tidlig i svangerskapet.. men kan love deg at det er mye følelser og smerte da også. Jeg har mistet i MA to ganger i uke 10, like grusomt begge gangene, selvom jeg taklet det kanskje litt bedre gang nr to.
Men det jeg blir irritert for er når folk som tar frivillig abort skal sitte å syte her inne for å si at de har det så vondt og at de føler at de har mistet et barn. Da grøsser jeg.. grr !!!

Jeg føler virkelig med deg og viser min dypeste medfølelse[:(]
All lykkeønskinger til deg og dine nærmeste..

Tusen takk for deres varme ord [:)] Jeg hadde nesten glømt denne tråden jeg.

Hei. Nå sitter jeg med masse tårer i øynene. Dette var virkelig vondt å lese. Men samtidig smilte jeg, over at Sara greide seg.
Hun er virkelig vakker på bildet i signaturen din.
Snakker dere om henne til Sara? Om jeg kan spørre om det da, du trenger ikke svare hvis du ikke vil.

Jeg er veldig enig med deg i at vi som har mistet så tidlig i et svangerskap er heldige i forhold til deg.
Men vi alle opplever smerten og sorgen helt forskjellig.
Selv har jeg tre SA bak meg, den første måtte jeg føde på vanlig måte. Fosteret var 4.5 mnd. Jeg taklet det så dårlig at jeg hverken ville se det, eller ha noen form for begravelse. Noe jeg angrer bittert på den dag i dag.

De 2 neste var tidlig, og ikke på langt nær så omfattende. Men jeg gjennopplevde den første, begge gangene. I psyken min. Men nå er ikke dette min tråd, så jeg beklager for avsporingen.

Jeg reagerte ikke negativt på at du skrev det, heller tvert i mot. At du skriver det, beviser jo bare at du er en sterk og ærlig person. Kan helt klart være noen føler seg støtt av det, ettersom de følte sin sorg som en verden i grus. Jeg tror ikke at du ikke forstår, og ikke respekterer dem. Men at du med en sånn historie bak deg, har et annet grunnlag å si det på. Det er jo bare dine tanker og meninger, og de er det ingen fasit på.

Ønsker dere alt godt fremover, og håper dere lever etter beste velgående, på tross av situasjonen.

Mange gode klemmer sendes herfra.

Back
Topp