Lille julekula <3

1rosa+spire?

Glad i forumet
Vår vakre lille julekula såååå vakker <3 følger fortsatt mens termin og hadde 160 slag i min <3 ImageUploadedByBV Forum1358341574.303016.jpg

Herlig :) :)

Ååå, så heldig du er som fikk se liv! <3 Det føles sikkert godt å vite alt er som det skal :) Vi SA jo at det kom til å gå bra ;) Er du 6+3 i dag? Hvor stor er kula di da? I mm? ;)

herlig :-):-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jeg er 6+3 og julekula var ca 6 mm cpr eller hva legen kalte det :) så var mellom 6+0 og 6+4 :) de er jo aldri sikker på eksakte dager på tidlig ul. For de små vokser jo ikke helt likt i magen. Men morkake/plomme sekken så super duper ut <3

Jeg er 6+3 og julekula var ca 6 mm cpr eller hva legen kalte det :) så var mellom 6+0 og 6+4 :) de er jo aldri sikker på eksakte dager på tidlig ul. For de små vokser jo ikke helt likt i magen. Men morkake/plomme sekken så super duper ut <3
Så bra alt var bra da :) min målte 9 mm, nå håper jeg vi ser mer om en uke!

Han her var ikke noe flink i det hele tatt! Han bare stakk inn kolben og så hjerte med en gang. Målte og så ut igjen... Da sa ho pleierne som var der at vi ønsket bilde og hun så jeg ble stresset, så hun ba han måle litt bedre og måle hjerte slaga til lille. Så han gjorde jo som ho sa og da sa han at lille var ca så lang og det stemte med ukene og vi fikk se hjerte banke selv oxo :) så godt ho pleierne var der og forstod min frykt <3

Awwww.... koselig <3

åh, så hærlig å få sett liv :)

Ja var veldig godt og se at det var liv :) det lille hjertet hoppet jo som en galning inni lille spora hahaha

Han her var ikke noe flink i det hele tatt! Han bare stakk inn kolben og så hjerte med en gang. Målte og så ut igjen... Da sa ho pleierne som var der at vi ønsket bilde og hun så jeg ble stresset, så hun ba han måle litt bedre og måle hjerte slaga til lille. Så han gjorde jo som ho sa og da sa han at lille var ca så lang og det stemte med ukene og vi fikk se hjerte banke selv oxo :) så godt ho pleierne var der og forstod min frykt <3
Så godt pleieren skjønte det :) Ikke alltid disse legene er så gode på å se menneskene de møter, ikke bare grunnen til at de kommer... <3

Back
Topp