• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

LILLE JULAFTEN!

mymmeline

Betatt av forumet
Heihei alle søte jenter!

Nå er det lillejulaften alt, og nå er det nok julestri for alle penga mange steder. Her hos oss er det bare deilig idag. Jeg har ikke stressa noe denne jula. Og det har vært så deilig. Jeg har stressa med å få babytingene klare,men ikke noe juleting. Og da blir det ekstra kos å skulle nyte jula. Hvorfor skal vi stresse sånn hele tida? Gjør det jo selv,ofte, men skjønner ikke at vi vil oss selv så vondt. [8D]

Nå sitter jeg alene for meg selv i sofaen og surfer. SKal hekle ferdig babyteppet til snuppa, og rydde litt her. Mannen skal ha kortere dag i dag,så når han kommer hjem,skal vi til svigers og sette opp juletre. Så bærer det hjem og jeg får besøk av en kusine. Så skal jeg levere noen julegaver; jeg har malt bilder i gave. Fantorangen og Peppa Gris. Håper de blir glade! [:)]
Theodor er med min pappa "på jobb" i dag. De skal kose seg skikkelig i dag, på ordentlig guttetur. Levere noen gaver for oss og sånn. Og i kveld skal vi pynte treet! Og lalle sove,så vi er klare for maaaaange timer med tv titting og godis i morra. [:D]

Dere gjør/skal i dag da?

Her er bildene jeg har malt i gave:

WOW Mymme, knallfine bilder.....du er kjempe flink[:)]
Jeg hadde ihvertfall blitt glad for et så fint bilde[:)]

Helt enig med du - no stress. Her sitter vi nå og ser på Shrek 3. Skal pakke inn noen gaver, bake en rullekake også skal vi på julelunch kl 1400. Barna er hjemm og vi slapper av og koser oss. Vasket leiligheten igår og det var deilig[:)]
Ikveld skal vi pynte juletre, spise deilig mat, se på TV og drikke rødvin....

God Jul søte Mymme[:)] og resten av gjengen på august[:)]

Wow Mymme!!! De var skikkelig flotte!!![:D][:D] Så flink du er!!![;)]

Nå skal mannen forhåpentligvis ordne det han har å ordne, blant annet juletre og pakke til foreldrene...
Han tar med seg Anna så jeg får rydda, ordna og vaska litt!![:)] Bare en liten finish igjen!

Skal fylle kalkunen med fyllet som jeg lagde i dag tidlig, samt koke og skrelle potetene så de er klar for karamellisering i morgen![;)] Så kan jeg jo koke kraft til sausen i samme slengen, minde å gjøre i morgen.

God lillejulaften alle sammen!! Håper alle koser seg i dag!![:D]

OII, så flink du er å male! De bildene var jo nydelige [:)][:)]

Jeg har heller ikke stresset så mye i år. Mamma stresser nok for meg syns jeg [8D]
Så idag har vi bare tatt det helt med ro. Koste oss med julemorgen i morges, og jeg fikk åpne julegaven Mathea hadde laget til meg i bhg. Et nydelig bilde hun hadde malt [:)]
Etter at hun var dratt til bf, dro jeg på senteret med pappa for å hjelpe han å finne julegave til mamma,var innom nav for å purre litt på og handlet siste rest til imorgen.

Nå er julekjolen vasket og klar, strømpebukse er handlet inn og huset er strøkent! Deilig [:D]
Ikveld skal jeg få besøk av noen venninner, og vi skal kose oss med hjemme aleine på TV og julekaker [:)]
Elsker julen!!

Back
Topp