Lille julaften-skravling

Skrållan

Forumet er livet
God morgen dere! [:)]

Her har jeg sovet på sofaen i natt, siden sambo sa at han var litt kvalm da vi la oss i går. Da fikk han ligge alene, for sånt skal ikke jeg ha! [&:] Han ligger fremdeles i senga og er kvalm, men har ikke kasta opp noe. Ungene virker å være i vanlig form.
I dag tenkte jeg meg på Step&Pump kl 10. Sambo får bare ligge i senga, så får ungene se litt på tv i mens. Hurra for utmerket barnevakt, men det er min eneste mulighet til å trene før 3.juledag...
Jeg må også innom og kjøpe en bursdagsgave til tanta mi, samt litt mat. Selve matvarehandlinga til jul tror jeg vi utsetter til i morgen, når sambo forhåpentligvis er litt bedre.
Jeg håper han er litt bedre senere i dag også, så jeg får hjelp til å sette på lysene på treet. Pynte det skal jeg få til alene. Han skulle også vaske badet og gulvene til jul, men det kan jo egentlig vente til i morgen det også.

Vi får vel egentlig bare vente og se hvordan denne dagen utvikler seg.

Ha en flott lillejulaften alle sammen! [:)]

mårnings[:)]

enn det da, lillejulaften[:)][:)]

i dag må jeg kjøpe meg klær!! snakk om å utsette ting i siste liten.. må innom jobb en tur før det, håper det ligger en eller to julegaver til meg der[8D][:D]

skal bli godt med juleferie nå, blir noe annet når alle er hjemme og vi slipper morgenstresset. for det er det her! alltids noen som ser snurten til å slå seg vrang i tid og utid.

ha en fin lillejulaften[:)]

gleder meg til å pynte treet i kveld

Mannen ble permittert i går pga det ikke var så mye å gjøre i frosten, men nå ringte han og sa at han måtte jobbe lenger enn han hadde tenkt i dag, hehe. Så lenge varte det[:D] Klager ikke altså, han har en fantastisk arbeidsgiver[:)] Han blir sikkert en del hjemme fremover da, det skal bli greit tenker jeg.

I ettermiddag kommer foreldrene mine på pizza er planen. Ellers lite å melde. Juletre er i hus, lillemor fikk et på sitt rom også og det var gjevt[:)]

Goood lillejulaften[:)][:)][:)] N sto opp da samboeren dro på jobb, og har sett tv alene mens mor har sovet. Godt for mors del[:)] Nå er han i bhg, og der var det ikke mange gitt. Me han trives jo ikke så da har jeg tro på kontinuitet og mest mulig bhgtid for å endre dette. Skal hente han i totiden da. Må innom senteret for å kjøpe meg en strømepbukse før vi skal møte hele familien på grøtfest hos pappa i tretiden.

I kveld blir det hjem for å se Flåklypa og spise pinnekjøtt med favorittsamboeren

Hei på dere. [:)]
Nå blir det straks litt ærender sammen med Hannah. Jeg mangler en liten ting til mannen. Også blir det siste innspurt og juletrepynting.[:)] Og i kveld blir det kos med spekemat og rømmegrøt.

ORIGINAL: McBaby

Nå blir det straks litt ærender sammen med Hannah. Jeg mangler en liten ting til mannen. Også blir det siste innspurt og juletrepynting.[:)] Og i kveld blir det kos med spekemat og rømmegrøt.

Åhhhhhhhhh...............[&o]

Jeg driver på med rydding/vasking og div ting jeg...

Jentene er i bhg og sambis er på kvadrat og shopper med moren sin[:)]

I ettermiddag når jentene kommer jeg så har jeg lovt Heidi at vi skal pynte treet[:D][:D] Gleder meg veldig til det[:D] Så blir det hovmesteren og grevinnen her i huset[:)] kjekk tradisjon[:)] kanskje jeg skal la Heidi være oppe og se[8|]

Og i år er det første gang jeg skal ha juleselskapet[:)] gleder meg masse men er også nervøs..Men er kun mine foreldre som kommer til oss da[:)]

Men har jo også savnet i år da etter besten som ikke får oppleve denne julen med sine nærmeste[&o][&o][&o] Er første julen uten han[&o]

Jeg har trent, og nå trasker jeg rundt med munnbind. Ja, faktisk. Jeg er lekker, og livredd omgangen, haha! Men sambo har ikke spydd da, og nå har kvalmen gått mer over til magesmerter. Det er jo litt bedre det da...

Arg[:@] Den videreutdanningen jeg tenkte begynne på til høsten begynner plutselig ikke før høsten 2012[&:] Gidder jo ikke vente så lenge, men finner ikke andre steder i området med lignende utdanning heller[:@] Typisk!

Looney: Så kjedelig! [&o]
LurveTufsa!!: [&o][&o][&o] Hadde du bodd her, så hadde du vært hjertelig velkommen, om du ikke er redd for smitte, hehe.

Da har jeg endelig fått satt meg ned, og titter nå på vårt ferdigpynta juletre! [:)] Ida og litt Tobias har vært så flinke og hjulpet meg, så det ble så fint og flott atte! [:)] Nå står det hjemmelaga pizza i ovnen, og etterpå skal jeg farge hår og ta en etterlengta dusj jeg ikke har rukket tidligere i dag.
Det beste er dog at Ida og sambo har kvikna veldig til, det blir nok jul i år og! [:D]

Puh, har laget horn og to pizzaer. Venter på foreldrene mine og broren min skal komme på besøk. Hadde trodd at mannen skulle være hjemme og hjelpe meg i huset i dag, men han har knapt vært innenfor dørene, så nå er jeg sliten. Bare håpe han kommer seg hjem til pizzaen.

Kysser fingrene for deg nå da Skrållan[:D]

Så koselig å lese tråder fra dere i dag[:)][:)]

Håper sykdommener over til  morgen Skrållan[:)]

Flink du er McMor[:)]

Så kjedelig med etterutdanningen Looney[>:] Hva er det som gjør at han ikke trives da??[&o]

Så trist å høre LurveTufsa[&o] Du hadde vært velkommen her til meg og mannen[:D]

MaRtE: du blir vel ferdig til slutt!![8D][:D]

MvBaby :så koselig med grøt og spekemat i dag, hørtes deilig ut![:D] (ikke lenge igjen Looney![;)])

Buffi:Så kos med juletrepynt og grevinnen.. akkurat slik mamma pleier å ha det!![:D] Og ja man kjenner slike savn litt ekstra i julen[&o]

Her sitter jeg og mannen og slapper av i sofaen. Ingen barn hjemme... jeg savner mini[&o], men vet at han det helt toppers hos pappen sin!![:D][:D] Ikke helt det samme å ha jul uten han, og i tillegg blir vi bare voksne på julaften[&:], men får snike meg inn til mannen om kvelden og se alle barna der[:)][:)] Snart er det ut å kjøre ut siste julepresangene i snøkaoset[:D][:D] Synes det er kos jeg da[8D][:D][:D][:D]

Delia: han byttet jo for litt over en mnd siden, og har kun plass 3 dager i uken. Så han savner de gode vennene sine i gamle bhg, lekene der. Han sier det ikke er morsomt i nye hg, og at han ikke har noen å leke med[&o] Men han har fått en del venner vet jeg, men de betyr foreløpig ikke så mye som de gamle. Ikke lett med dette byttet altså, og uvant med en unge som ikke vil i bhg.

Hjemme fra grøtkos hos pappa. Og der fikk vi jeg og mine to søstre overlevert et greit pengebeløp til bruk på familien vår[:)] Nice!! Da blir det mer shopping på nyåret

Nå ser vi Flåklypa hele familien, og pinnekjøttet putrer på ovnen.

Nå er det noe i gjære i min kropp kjenner jeg, men da er jeg forhåpentligvis ferdig til i morgen, og jeg er klar for jula! Er ikke kvalm, men kjenner det rører seg litt i magan. Har vært på do en gang også... snasne lillejulaftendetaljer her [8D]

ORIGINAL: Skrållan

Nå er det noe i gjære i min kropp kjenner jeg, men da er jeg forhåpentligvis ferdig til i morgen, og jeg er klar for jula! Er ikke kvalm, men kjenner det rører seg litt i magan. Har vært på do en gang også... snasne lillejulaftendetaljer her [8D]

Får krysse fingre for deg[:)] Jeg er fremdeles litt løs og luftig i magen min[&o] Men ikke så ille som jeg var i begynnelsen[:)]

ORIGINAL: Looney

Jeg fikk ikke i fjor jul og det var så trist![&o][;)]

ORIGINAL: Looney

Jeg fikk ikke i fjor jul og det var så trist![&o][;)]

Ja, det er litt krise. Får dessuten ekstra lyst på nå som jeg ikke kan[&o][;)]

Back
Topp