Lille jenta mi

tojenter

Forumet er livet
sparke dyna halvveis av seg om natten[8|] når jeg våkna i går og i dag så lå dyna langt nede på magen hennes..... og jeg kan ikke pakke henne godt inn i helsepledd heller for det liker hun ikke.
hun ligger jo i vogga si enda... men når jeg flytter henne i grindseng så kan jeg jo ha klyper med ringer på dyna  som festes i stolpene på senga.... men noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre no???

Mathias gjør det samme, men han har ligget i den store sengen i ca 3 uker nå, hadde ikke det problemet når han sov i bagen/voggen[8|]
For å prøve å unngå at han sparker av seg dynen, legger vi ham i ett av hjørnene og legger først ett teppe oppå ham(han ligger direkte på skinnet) og dytter dynekantene under lammeskinnet.... funker ok, men noen ganger blir  han jo veldig ivrig på å stå opp og da ligger alt nede i fotenden...men de sier jo ifra hvis de blir for kalde...[;)]

jeg har sluttet med helseteppe til Aurora.. nå ligger hun bare med dyne.. (har jo lammeskinn og hal nattdrakt). Hun ligger helt nede i fotenden av sengen sin, da er det enkelt og pakke dynen godt ned på sidene i sengen og dra det overflødige av dynen ut sprinklene nede... da ligger dynen som støpt her....og prøver hun å spenne av seg, stopper dynen på en måte på sprinklene og hun får den ikke lenger ned enn livet toppen..........

Jeg har kjøpt en hel nattdrakt i ull, fra Ull-rik. Da gjør det visst ikke noe om hun sparker av seg dyna for den skal holde temperaturen uansett, og hun våkner ikke hvis dyna er litt av

Back
Topp