Lille Iselin..

BIBBI3

Forumet er livet
..kom til verden 7.september og var 2640 gram! (termin var 4. okt)
Lengden blir ikke målt pga seteleie-beina kan ikke strekkes men en uke etterpå ble hun målt til 48 cm på helsestasjonen.

Skulle egentlig inn for å måle bekken pga seteleie den dagen, men ante noe var på gang samme morgen. Ble fremskyndet røntgen og bekkenet mitt var alt forlite til setefødsel så tre effektive timer etterpå så lille Iselin dagen lys på operasjonsstua.

Lå inne på sykehuset i nesten en uke og fikk komme hjem på mandag. Nå koser jeg meg med mine herlige to barn og nyter tilværelsen!

Har en tendens til å snike i køa, men denne gangen ble det ihvertfall en uke nærmere termin enn sist. (fra 5 til 4 uker for tidlig).

Gratulere så mye, og takk for du delte den fine historien.
iselin er et nydelig navn..
skjønner godt du er stolt av dine 2 barn, var vel stas å få seg ei lita søster kan jeg tenke meg[:D]

kos deg med dine skjønne små.. håper vi får se bilde etterhvert[:D]

Gratulerer så masse [:D]

Gratulerer med Iselin. 
Nydelig navn dere har valgt til snuppa deres, og det klinger godt sammen med Benjamin [:)] Håper du får en fin barselstid med den lille selv om det kom litt brått på dere alle sammen.

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer med Iselin. 
Nydelig navn dere har valgt til snuppa deres, og det klinger godt sammen med Benjamin [:)] Håper du får en fin barselstid med den lille selv om det kom litt brått på dere alle sammen.

sign Ivara her[:)]

Så fint at det ordnet seg slik da[:)] Kos dere masse med to små[:)]

Gratulera så masse med vesle Iselin[:)][:)] håper alt står bra til, kose dere i tida framover!

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer med Iselin. 

signerer[:)]

Back
Topp