Lille Isak har kommet. :)

Lilleanda

Første gang
Mailykke <3
Helt glemt å fortelle her at lille Isak kom på fredag kl 17,29. Han hadde blitt akkurat 37 uker. :) han kom ganske fort til å være min første. Begynte å ane at noe var på gang rundt kl 07.00. Mamma som fortalte meg at det var sterke rier, og kjørte meg på sykehuset. Da hadde jeg alt 5 - 6 cm åpning. :)

Isak var en stjernekikker, så han trengte bitte litt hjelp med sugekopp. Vi ligger ennå på sykehuset, siden han måtte ta en runde i kuvøse for gulsott.

Gutten veide 3680 og var 50 lang. Og så nøytral som jeg er, syntes jeg han er verdens vakreste. ;) ImageUploadedByBV Forum1398659709.691385.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Nydelige lille Isak! Gratulerer så mye med en liten fersking! ❤️

Gratulerer så mye med en helt nydelig gutt! <3 (og jeg er objektiv :) )

Gratulerer så masse:) kos dere i sommer:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å gratulere med Isak:)Så heldig du er som er ferdig og har fått verdens beste gave:) Nyt tiden og kos dere:)

Såå nydelig!! Gratulerer så masse<3

Så koselig! Gratulerer! Nydelig gutt:-)

Gratulerer med fine gutten:-)

Helt glemt å fortelle her at lille Isak kom på fredag kl 17,29. Han hadde blitt akkurat 37 uker. :) han kom ganske fort til å være min første. Begynte å ane at noe var på gang rundt kl 07.00. Mamma som fortalte meg at det var sterke rier, og kjørte meg på sykehuset. Da hadde jeg alt 5 - 6 cm åpning. :)

Isak var en stjernekikker, så han trengte bitte litt hjelp med sugekopp. Vi ligger ennå på sykehuset, siden han måtte ta en runde i kuvøse for gulsott.

Gutten veide 3680 og var 50 lang. Og så nøytral som jeg er, syntes jeg han er verdens vakreste. ;) Vis vedlegget 59005

Gratulere så masse!!!:-) nydelig gutt du har fått!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Ååå, så nydelig en Isak :):) Gratulerer så mye med sønnen :) Han var en godklump til å være 37 uker :) Herlig! :)

Back
Topp