Lille hjertet har sluttet å slå...

LykkeMorPåSkjæret

Andre møte med forumet
:smiley-angelic005 Alle gode ting er tre vare det noen som sa, men dette var jo femte gangen.... Ul viste et lite nurk som "sov" og vi måtte la tårene ta over.... trodde jeg var trygg nå og skulle overaske venner og familie på julaften... Nå blir det hjertesorg i sofaen i stedet... livet føles så urettferdig :smiley-angelic005

så trist å lese:( får håpe du får god oppfølging fremover! Masse lykkeønskninger!
Stor trøsteklem!

Uff.. Så trist.. :(
Ønsker dere lykke til med videre prøving! Håper dere til tross klarer å få ei fin jule- og nyttårsfeiring.
Stor klem

Dette var trist lesing :-(

Sender dere mange varme tanker.

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 2

Dette var vondt, så vondt....... Nå håper jeg på alt det beste for dere framover.

klem til deg <3

uff, utrolig trist! Jeg vet akkurat hvordan dere har det....
ta tida til hjelp! Og masse lykke til videre!

Off så utrolig trist :( Masse masse lykke til videre ...

Huff så ufattelig trist :(
Masse lykke til videre.
Måtte det gå deres vei neste gang.
*klemmepå*

Å nei, så trist. Håper dere snart lykkes med en spire som sitter 9 måneder.

Klem

Huff så trist å lese. Man er vel fruktbar ved neste eggløsning. Ei venninne av meg ble gravid på første forsøk etter å ha mistet. 10 dager etter utskrapning... Mase lykke til videre

Sent from my GT-P7500 using BV Forum

Hff, så trist. Ønsker dere masse lykke til med prøvingen når dere er klare for det igjen.

kanskje greit å vente 1 mens så du er sikker på når du da har eggløsning?? Hvis ikke må man vel nesten bare kjøre på..
Vet ikke om man kan regne blødningen nå som mens??

HUff trist å høre ihvertfall :( :( Ønsker deg masse lykke til videre <3
klem <3

Hei.. Så trist å lese:( Mange varme tanker...

Jeg hadde en MA første gangen jeg ble gravid, oppdaget det i uke 9,,, ingen tegn til at noe var galt...alt hadde bare stoppet opp før hjertet slo... Da ble jeg anbefalt å vente noen sykluser med å prøve igjen..for å la kropp og sjel bli bra.. jeg ble gravid igjen etter 3pp..Følg hjertet ditt du..Vil du begynne med en gang igjen,,,så gjør det :)

Mange mange klemmer fra meg

Takk for mange gode råd, selv om det var et slag i ansiktet å miste så tett på 3 mnd grensen er vi begge innstilt på å prøve så fort blødningene er stoppet, føler meg litt herdet etter så mange SA..Fastlege anbefalte å hoppe på heste ryggen så fort så mulig, da ville det være lettere å starte behandling vist det viste seg at vi trengte det på sikt.. så vet ikke jeg...

Huff da, så trist å høre! Tenker på dere! <3 Vet hvordan det føles. Hadde MA når jeg var 3,5 mnd på vei første gang jeg ble gravid for ca.6 år siden. Var på utskrapning og ble gravid 10 dager etter :-) Fikk en gutt som er litt over 5 år nå :-) Hvis du vil finne ut når du har eggløsning. Kan du kjøpe billige eggløsningstester f.eks her: http://www.tostreker.no/products/bli-gravid-pakke-1

Masse lykke til!
God jul! Prøv iallefall.. Ikke så lett, det sjønner jeg.

Back
Topp