Lille gutten som druknet i sarpsborg

x1xBitzyh

Forumet er livet
tatt ut av hva som står på vg nå:

"- Vi fikk høre at noen hadde sett et barn som lekte nede i vannkanten, sier Berwari."

Hva pokker er dette for noen folk som ikke sjekker om det er voksne der om et lite barn leker i vannkanten?![:@]

Tenkte det samme da jeg leste det..

jeg reagerer alltid når jeg ser små barn uten voksne i nærheten.

Ikke helt samme situasjon,
men utenfor jobben min var det en liten gutt på 2-3 år som sprang mye utpå parkeringsplassen,og han så jeg etter til jeg så at besteforeldrene kom og tok han med seg.

Og en ting til angående den saken du skriver om.
Hva har det med saken å gjøre at foreldrene var av kurdisk opprinnelse???
Stod i vg.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

men utenfor jobben min var det en liten gutt på 2-3 år som sprang mye utpå parkeringsplassen,og han så jeg etter til jeg så at besteforeldrene kom og tok han med seg.

Stod i vg.

Ikke sant?? Jeg og har et våkent øye når det er barn uten noen voksne i umiddelbar nærhet, så kan ikke skjønne at folk ser en liten gutt leke i vannkanten og så bare gå vidre/snur seg..

Har tenkt litt på den men finner ikke noen grunn til at de skulle skrive kurdisk.. [8|] Pleier de å skrive noe slikt om de ikke er av annen enn norsk opprindelse?[8|]

Forresten, jo kom til å tenke på den pappaen og jenta som døde i en elv, eller ble funnet eller hva det nå enn var.. der skrev de at det var danske.. så aknskej det bare er til for å opplyse litt om saken uten å kunne gå for langt?

ORIGINAL: Bitzyh

Stod i vg.

Ikke sant?? Jeg og har et våkent øye når det er barn uten noen voksne i umiddelbar nærhet, så kan ikke skjønne at folk ser en liten gutt leke i vannkanten og så bare gå vidre/snur seg..

Har tenkt litt på den men finner ikke noen grunn til at de skulle skrive kurdisk.. [8|] Pleier de å skrive noe slikt om de ikke er av annen enn norsk opprindelse?[8|]

Forresten, jo kom til å tenke på den pappaen og jenta som døde i en elv, eller ble funnet eller hva det nå enn var.. der skrev de at det var danske.. så aknskej det bare er til for å opplyse litt om saken uten å kunne gå for langt?

de pleier å skrive hvor de er fra i kriminelle saker,men ikke om omkomne.

Sikkert mange som leser vg tenker:
"jaja de var kurdere,de vet nok ikke bedre og har andre måter å passe ungene sine på"

ORIGINAL: Godhjerta.

De skrev jo om hvilken opprinnelse han hadde, på det tidspunktet han fremdeles kun var savnet.
Det er svært viktig opplysning å komme med når det gjelder savnede personer...

Så at de skriver utfyllende om det etterpå, var nok bare ment som en fullstendig forklaring, ikke noe mer.

oki,men da skjønner jeg hvorfor de skrev det.

jeg leste bare etter de hadde funnet han.
og da virket det bare som om de måtte få med seg at dette ikke gjaldt nordmenn.

ORIGINAL: Godhjerta.

De skrev jo om hvilken opprinnelse han hadde, på det tidspunktet han fremdeles kun var savnet.
Det er svært viktig opplysning å komme med når det gjelder savnede personer...

Så at de skriver utfyllende om det etterpå, var nok bare ment som en fullstendig forklaring, ikke noe mer.

oki,men da skjønner jeg hvorfor de skrev det.

jeg leste bare etter de hadde funnet han.
og da virket det bare som om de måtte få med seg at dette ikke gjaldt nordmenn.

Dette er forferdelig...Jeg bor i nærheten og var der da de fant han...
Ja jeg hadde gått ned om jeg hadde sett ett barn gå alene der nede..Er ingen som helst sikring der nede..Åpent rett ut i vannet..De hadde sett han sto der og kastet sten i vannet..
Min samboer kjenner den rammede familien..Det er så grusomt og jeg har bare gråte i hele dag..Ufattelig trist [:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Back
Topp