Lille gutten min!

ilabom

Forumet er livet
Julibarna2014
Etter en tøff start på barsel, ammeproblemer og en liten som skrek 24/7 i 6 uker må jeg innrømme at det tok laaang tid før jeg fikk den gode morsfølelsen.
Jeg gråt, var sur, følte meg som verdens verste, og var rett og slett ikke glad i den lille gutten som flytta inn her..

Men, når han smiler til meg om morgenen når jeg titter oppi senga til han, legger seg inntil brystet mitt og suger meg på skulderen når han vil kose, når han ser på meg med verdens peneste øyne og sier grrrrrr brrrrr gaaaaoh, smelter jeg!

Når han våkner om natta og gråter, og jeg legger hånda inntil kinnet hans, og han snur seg mot den med øynene igjen og drar inn pusten som for å lukte på meg, for så å sovne igjen.. Sukk!

Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor ufattelig glad jeg er i den lille bylten min! (som forøvrig begynner å bli stor!)

Se som vi koser oss en tidlig morgen [:D]

Jeg ser at den tråden her kommer sammen med mange andre "sukk-tråder" i kveld, men jeg måtte bare ha det ut [:D]

ååååå.... shønningene!!!

Ser dere jenter!! der har dere min kommende svigersønn! [8D][8D][8D][8D]

Ser dere jenter!! der har dere min kommende svigersønn!

Hahhaha, oh yes!! [:D][:D]

Igjen; Nydelige dere begge, men han gutten din er så forbaska herlig  Knall skjønn! [:D]

Og så fantastisk bra å høre at det går bra nå, at dere koser dere og nyter det! [:D]
Ikke alltid like lett når man får en tøff start! Men heldigvis går det også over!

Klem og kos og hele sulamitten [:D]

Mirell: ja, det klinger knallbra! [:D]

sanka: tusen takk! Er ganske så fornøyd med han altså [;)] Og takk og klem og kos og sånn tilbake! [:D]

så godt å høre!

nyydelig bilde og gutten din er bare såå nydelig..
så bra dere har kommet dere over kneika, er ikke lett når ting ikke blir helt som venta.

*flinke tålmodige mamma*[;)]

ORIGINAL: smurfix

så bra dere har kommet dere over kneika, er ikke lett når ting ikke blir helt som venta.

Sign[:)]

Takk, søte jenter! [:D]

ORIGINAL: hensja

ååå, så kos! Dere er nydelige begge to [:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

ORIGINAL: smurfix

sign. får tårer i øynene når jeg leser hehe og kjenner mye på slike følelser selv hehe hadde aldri trodd noe kunne varme hjertet mitt på en sånn måte...

Back
Topp