lille gutt....

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
har begynt å sparke helt øverst i magen nå... altså rett under puppa.! mest på høyre side [:)]
betyr vel at disse nurka våres begynner å bli store bebisser! [:D]

er det ikke herlig jenter??

Kjempeherlig:)
Men må ærlig talt innrømme at det blir litt for mye av det gode av og ti. Ribbeina mine er veldig "følsomme" og det skal lite til før det blir ubehagelig eller vondt. Med tanke på at det varer forhåpentligvis til januar så ser det ut til at det blir noen plagsomme økter og dager utover;)

ORIGINAL: kristinpia84

Kjempeherlig:)
Men må ærlig talt innrømme at det blir litt for mye av det gode av og ti. Ribbeina mine er veldig "følsomme" og det skal lite til før det blir ubehagelig eller vondt. Med tanke på at det varer forhåpentligvis til januar så ser det ut til at det blir noen plagsomme økter og dager utover;)

huff.. skjønner at det kan være ubehagelig!! [:'(] 

blir spennende å se hvordan det blir etterhvert... jeg har veldig kort overkropp, så lurer litt på hvordan plassen til lillegutt blir på slutten [8D]
allerede kjenner jeg at det er slitsomt å sitte rett opp og ned. Må liksom ligge-sitte [8|]

ORIGINAL: Ephexita

oi, kjenner dere spark så høyt opp allerede:)
Kjenner spark såvidt over navelen jeg[:-]

ja, men det var først i går kveld jeg kjente helt oppe under brystene! [;)]

PLUTSELIG er sparkene ett heeeeelt annet sted enn du er vant til, bare vent!!! [:D]

sparkene hans har alltid vært rundt navel område/litt under t.o.m igår kveld, så da har han vel snudd seg på en rar måte [;)]

Jeg nyter egentlig å ha det sånn som det er nå... Mye action i magen, men under navelen og ikke så kraftig.. [:D] Det er ikke bare kos om noen mnd for å si det sånn[8D] En blir ganske sliten... Men på en bra måte såklart ![;)]

Det er kjempe kos, her er det bestemte tider og spesielt når jeg sitter på svexfac forelesning at det er høy aktivitet. Kanskje snuppa vår vil bli samfunnsviter.... Hi hi..

Jeg kjente først i dag noen spark litt ovenfor navlen.
Men ser det er flere som skriver at de er "såre/ømme" etter spark i ribbeina? Kjenner ikke noe der jeg..

Jeg har heller ikke kjent noe i ribbeina... men han sparker meg under puppene for å si det sånn [:D]. Han liker best å sparke der og nede ved siden av navlen. [:)]

Ja det er helt fantastisk å kjenne liv i magen. Vi må bare nyte det!! Er ikke lange perioden i løpet av livet en får kjenne på den deilige følelsen! Kjenner ikke sparkene så høyt som deg ennå, men er nok ikke lenge igjenn. :)

Men ser det er flere som skriver at de er "såre/ømme" etter spark i ribbeina? Kjenner ikke noe der jeg..

He he [;)] De som skriver det vet ikke helt hva det vil si å faktisk være sår og øm tror jeg [8D]
Den kommer senere etter uke 30...

ORIGINAL: titta81

He he [;)] De som skriver det vet ikke helt hva det vil si å faktisk være sår og øm tror jeg [8D]
Den kommer senere etter uke 30...

hehe, dette tror jeg på!! huff... gruer meg litt jeg [8D]

jeg er øm nederst i magen da, men det er vel andre årsaker regner jeg med... [;)]

Back
Topp