Lille fugl?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
De cashew nøttene med havsalt og pepper var helt RÅ. Snart spist hele påsan fordelt på i går og i dag. MED mangote til da. Den er jo helt sinnsykt god.

Hatt en fin dag?
VI har hatt en rolig dag hjemme. Vasket alle klærne og lagt på plass, i morgen kommer rørlegger og da skal vi rive inne på vaskerommet, null klesvask på noen dager. Ellers har vi bare handlet i ettermiddag og kjøpt dette sete. Sofie hyla fra hun kom hjem fra bhg til hun la seg etter butikken. Nydelig!

Måtte hjelpe en gammel dame å ta ut penger i minibanken, hun skjønte ikke opp ned på dette og hadde aldri gjort det før. Stakkars. Vel vel...nå kan jeg koden hennes [8D].

OG noe stort har skjedd. Vi møtte "kjentfolk" på det lokale senteret. Hoho, da begynner vi å bli inngrodd i nabolaget.

Dere kan få en haug med nøtter hvis dere vil[:D] bra at noen koser seg med dem..nils spiser nesten ikke nøtter og jeg er jo allergisk, men lageret vokser pga broren min haha

Fy søren du er så himla tussete asså[8D][:D] gjør så mye hver dag!

Dagen i dag er ikke så god, er så sliten..men har kost meg med venninne og vi har trent barselsyoga og lunsjet-kjempe koselig mandagsrutiner! Men jeg sliet med tanker og alt som surrer opp i topplokket, så sover dårlig[&o]

Har igrunnen ikke gjort så mye. Slenger jo bare her hjemme vet du [;)]
Når kommer Nils hjem da? Er lillegutt iseng enda?

Kjedelig med de tankene altså. Dytt dem bort og se på noe gøy på tv isteden. [:)]

Nå kom sambo hjem, hurra[:D]
Theo er så forkjølet stakkars..smiler tappert mellom nyseanfallene.
Går fint å være alene med barna egentlig, vesla trasser ikke så mye med meg. Men alt er jo så uforutsigbart med vesla som ikke har bleie lenger og theo som plutselig er sulten eller rastløs. Theo er utrolig tålmodig gutt..helt utrolig!

Så gøy at du møter kjentfolk på senteret, er du i barselsgruppe nå?

Vesla hadde bare ett uhell i bhg i dag, supert![:D]

ORIGINAL: kolibri

Nå kom sambo hjem, hurra[:D]
Theo er så forkjølet stakkars..smiler tappert mellom nyseanfallene.
Går fint å være alene med barna egentlig, vesla trasser ikke så mye med meg. Men alt er jo så uforutsigbart med vesla som ikke har bleie lenger og theo som plutselig er sulten eller rastløs. Theo er utrolig tålmodig gutt..helt utrolig!

Så gøy at du møter kjentfolk på senteret, er du i barselsgruppe nå?

Vesla hadde bare ett uhell i bhg i dag, supert![:D]

Ja er i en barselgruppe, men bare vært med  2 ganger. Vært ferie også nå som jeg er uten bi har jeg ikke giddi å ta buss osv. Neste uke begynner ett babytreff for alle mulige med små og store, tror jeg kommer til å gå dit innimellom også [;)]

Kanskje du får en superaktiv kammerat der hjemme [8D] Da blir det morro i heimen. Høyt og lavt og gitter foran vinduet. [:D]

haha det tviler jeg på, vesla har jo fortsatt ikke begynt å klatre, og Theo er jo roligere enn hva hun var[8|]

Jeg kjenner jeg begynner å slite med topplokket nå, får søren meg ikke sove etter første ammerunde på natten..theo sover masse, han har to måltider (kl3 og 6) så kl 3 ligger jeg våken og kjenner på frykten som aldri før..helt grusomt!
Skal spørre i morgen hva slags behandling psykologen mener jeg bør ha mtp PTSD, for hvis det er sånn det skal være vet jeg ikke om jeg vil behandles[>:] faens arbeidsplass som ikke klarte å følge meg skikkelig opp etter angrepene, kjenner jeg blir litt bitter.
Phu, nå fikk jeg ut litt frustrasjon haha[:D][8D]

haha det tviler jeg på, vesla har jo fortsatt ikke begynt å klatre, og Theo er jo roligere enn hva hun var[8|]

Jeg kjenner jeg begynner å slite med topplokket nå, får søren meg ikke sove etter første ammerunde på natten..theo sover masse, han har to måltider (kl3 og 6) så kl 3 ligger jeg våken og kjenner på frykten som aldri før..helt grusomt!
Skal spørre i morgen hva slags behandling psykologen mener jeg bør ha mtp PTSD, for hvis det er sånn det skal være vet jeg ikke om jeg vil behandles[>:] faens arbeidsplass som ikke klarte å følge meg skikkelig opp etter angrepene, kjenner jeg blir litt bitter.

Få det ut. ikke så ofte du banner. Haha, kanskje gjøre det oftere. Få litt TRYKK på ordene liksom [8D]
Håper natten blir grei ihvertfall. Ikke tenke på annet enn å sove.

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Få det ut. ikke så ofte du banner. Haha, kanskje gjøre det oftere. Få litt TRYKK på ordene liksom [8D]
Håper natten blir grei ihvertfall. Ikke tenke på annet enn å sove.

haha nei banning og stygge ord slenger jeg ikke ofte ut[:D] jeg er vel egentlig ganske fornøyd med livet sånn generelt vet du[;)]
I natt skal sambo sove sammen med meg og "passe på meg" hehe sendt tilbake fra gjesterommet slik at mor får seg søvn- har du hørt![8D]

Er det Strai kjøkken du ønsker deg?
Jeg ser på Lidhults kjøkken nå, er så mye fint! Tror jeg kjenner han som driver butikken i Bygdøy Allè[;)]
Hvis du ser på nettsiden dems ser du kjøkken med sitteplass ved vinduet, jeg ser etter en slik løsning hos oss- blir så kooooselig![:D]

Er det Strai kjøkken du ønsker deg?
Jeg ser på Lidhults kjøkken nå, er så mye fint! Tror jeg kjenner han som driver butikken i Bygdøy Allè[;)]
Hvis du ser på nettsiden dems ser du kjøkken med sitteplass ved vinduet, jeg ser etter en slik løsning hos oss- blir så kooooselig![:D]

Var inne på Strai sine hjemmesider hero m dagen for mamma skal se på nytt kjøkken. Men hjemmesiden var så elendig at vi ikke orket. Men skal ta en kikk igjen. Vi skal jo ha nytt kjøkken men først om ett par år [:)]

Back
Topp