Lille frøken umuligus:)

Real

Gift med forumet
Lille frøken har siden hun lærte seg å reise seg ikke villet roe seg når hu skal sove. Er helt vill, og snurrer rundt og reiser seg,'setter seg ned og opp igjen. Prater og styrer på. Har fortsatt bedside criben, så kan ikke gå ifra henne heller før hu har sovna. Vi får ny seng i mårra heldigvis. Tips til å roe ned mottas med takk! Har nå holdt på i en time.
 
Nå, 2 timer senere sover hun søtt. Hun fikk en flaske, slukte den rått og snudde seg med en gang etter siste slurk.. Hu spiste dårlig på de 2 siste måltidene ikveld, og når jeg skulle bade a ikveld bæsja hu helt sinnsykt på gulvet- Hahaha! Så hu var sikkert sulten da. Men hu var jo så blid og fornøyd så jeg tenkte ikke over at det var mat hu ville ha.. :) Puh.. Tar på med en sånn økt ja.
 
  • Liker
Reactions: jc
Akkuratt sånn er det her og! Har sprinkelseng då, så er ikkje redd for at han skal dette ut. Han snur seg rundt med ein gang eg legg han ned og klatrer opp og står, er heilt gira! Til no har eg enten amma han i søvn eller byssa han i søvn, men no har eg tenkt å prøve å få han til å sovne av seg sjølv. Eg har lese om mange ulike metodar, men vil ikkje ha noko skrikekur. Så eg prøvde i kveld å sette meg i senga og lese ei bok, medan han fekk styre på i senga si, når han begynna å grina tok eg han opp og byssa til han roa seg ned og så la eg han ned igjen. Sånn haldt me på i rundt ein time før han sovna. 2 min etterpå vokna han og hylte! Tok 20 min å roe han ned igjen, han fekk vatn og sovna i armane mine snufsande :( får virkelig håpe det går mindre tid etterkvart!
 
Nei noen skrikekur kommer ikke på tale her heller.
Byssing ja.. deeet er lenge siden det. Plutselig ville hun ikke det lenger. Tror hu slutta for 2-3 mnd siden. Hu er vanligvis kjempe enkel å legge, men de siste dagene styrer ho fælt. Er nok kanskje fordi hu har lært noe nytt og skal prøve det ut.. hu var jo helt vill den kvelden hu fant ut hvordan hu sku snu seg fra magen også. Snurra rundt og rundt lenge. Håper det gir seg snart, for på lørdag skal mormoren ha a over natta for første gang.
 
I kveld gjekk det litt bedre :) men brukte ein time i kveld og! lykke til på lørdag :)
 
Back
Topp