Snusmumrikkens firkløver ♡

Nyter de siste feriedagene :love2

IMG_20200809_145423.jpg
 
Haha! Et godt fruktfat slår aldri feil :DVelkommen skal du være :joyful:
Nei et godt frukt fat er digg :) Særlig når du har fylt det med alle yndlings fruktene mine, mangler bare honningmelon og mango der.
Er der om 5 min da :p Hehe, skal finne frem vannmelon selv, har det liggende, ble inspirert.
 
Nei et godt frukt fat er digg :) Særlig når du har fylt det med alle yndlings fruktene mine, mangler bare honningmelon og mango der.
Er der om 5 min da :p Hehe, skal finne frem vannmelon selv, har det liggende, ble inspirert.

Vi kunne definitivt ha delt fruktfat sammen. Elsker mango og honningmelon og!

Deilig! Kos deg med vannmelon. Det er min soleklare favoritt :D
 
23+5 - Full fart

Ukene flyr og vi ankommer uke 24 på søndag! :eek: Hei hvor det går! Kan ikke skjønne at det er under fire måneder til termin, men er jo bare å innstille seg gitt.

Helgen vår kommer til å rase avgårde med bryllupet, som jeg gleder meg veldig til :D Blir så spennende opplevelse :Heartred

Til uka er elevene på plass, skoleukene ruller av gårde og før vi aner ord av det er det permisjon og straks fødsel :dummy1::excited001

Åå, så mye koselig som skal skje :happy093
 
Det skal bli godt å komme igang med skoleåret nå. Ukene flyr med elevene tilstede! Om 4 måneder kan det hende de små er her, helt sjukt å tenke på!

Kooos dere så masse i morgen, det er så GØY å gifte seg! :love7:love7
 
Det skal bli godt å komme igang med skoleåret nå. Ukene flyr med elevene tilstede! Om 4 måneder kan det hende de små er her, helt sjukt å tenke på!

Kooos dere så masse i morgen, det er så GØY å gifte seg! :love7:love7


Ja, det er helt vanvittig merkelig. Blir fantastisk :dummy1:

Tusen takk! :love017 Det var virkelig en utrolig vakker, morsom og rørende opplevelse. Sa til mannen at dette kunne vi gjort igjen :hilarious::Heartred:Heartred:Heartred
 
Ja, det er helt vanvittig merkelig. Blir fantastisk :dummy1:

Tusen takk! :love017 Det var virkelig en utrolig vakker, morsom og rørende opplevelse. Sa til mannen at dette kunne vi gjort igjen :hilarious::Heartred:Heartred:Heartred
Gratulerer så masse! ❤️

Jeg kunne giftet meg jevnlig jeg.. med samme mannen, selvsagt. :hilarious:
 
Gravidoppdatering :happy093

:duckie Gravid: 24+5

:duckie Termin: 09.12

:duckie Kjønn: :dummy1:

:duckie Dager til termin: 110 dager

:duckie Graviduke: 25

:duckie Gravidmåned: 6

:duckie Trimester: 2

:duckie Neste time hos jordmor: 08.09

:duckie Neste kontroll på ABC: 12.10

:duckie Symptomer: Noe bekkenløsning og sekret fra brystene.

:duckie Cravings: Ingen

:duckie Vitamintilskudd: Jern og omega3 m/ekstra D-vitamin.

:duckie Bevegelse: Stadig aktiv frøken, og hun blir sterkere og sterkere. Skvetter til innimellom :hilarious:

:duckie Milepæl:
80% sjans for å overleve 24.08
100 dager igjen 31.08
Tredje trimester 07.09
 
Last edited:
25+1

Syns graviditeten går så innmari fort :wideyed: hører stadig folk si: husk å nyte!

... og jeg skjønner jo hvorfor :hilarious: syns ikke det er lenge siden vi fikk positiv test, og fikk se en liten knert i uke 6. Det var helt uvirkelig å tenke på at den lille prikken på bildene skulle bli en vaskeekte bebis. Nå er den lille minien blitt over 30 cm :eek: og jeg kjenner henne på flere steder på kort tid.

Jeg kommer ikke over hvilken opplevelse det er å gå gravid, og tenker at dette vil jeg gjøre flere ganger. Må passe på å lese dagboka og huske denne følelsen dersom fødselen blir tøff :hilarious:

Desember blir mer magisk enn noensinne, og jeg kan nesten ikke vente :Heartred
 
Enig!! Synes tiden går SÅ fort - elsker det!:D
Plutselig er det førjulstid og vi sitter med hver vår lille skatt! Helt uvirkelig og fantastisk å tenke på❤ dette blir verdens fineste jul!!:santa
 
26+1

Lekker som en sil om dagen :hilarious: morsomt å se kroppen reagere på graviditeten, men det blir jaggu bløtt. Jeg liker å kunne gå uten BH, men nå er den blitt en nødvendighet å konstant gå med både BH og ammeinnlegg for å ikke lekke overalt :p
 
Back
Topp