Snusmumrikkens firkløver ♡


Jeg syns den 07/02 ser positiv ut, men disse testene blir ofte mer positive når de tørker, så må egentlig se bilde av de innen tidsfristen for å kunne vurdere dem. Hvis den i går var positiv, kan du ta blodprøve rundt 14-15 februar for å sjekke om du har hatt eggløsning og gode progesteronverdier :)

Med sene eggløsninger ville jeg hørt med gynekologen om du kan få letrozol for å booste eggløsningen. Jeg hadde eggløsning dag 22 vanligvis (og på det verste dag 39), og kort lutealfase. Ble gravid 2 av 2 ganger på støttemedisiner (letrozol og progesterontilskudd). Den første endte i kjemisk dessverre og den andre sitter fremdeles (10+5 nå) ☺️
 
15813544047464404852964616339657.jpg
Der kom den endelig! Desverre er ikke samboer hjemme, så her blir det dårlige odds for denne runden. Likevel glad for å endelig se eggløsningen, for da har jeg litt oversikt igjen. Har vært frustrerende denne månden. Nå får jeg vente på TR :)
 
TR på plass i dag, og velkommen skal hun være! :happy: det var et gledelig gjensyn da jeg har visst at det ikke var en graviditet, og fordi sist besøk var 3.januar, så denne runden var noe herk! :shifty:

Nå skal jeg melde fra til gyn, så blir det tube scanning om ikke altfor lenge! :hello2
 
Fått beskjed om at det blir tubescanning allerede på onsdag :excited001 blir så spennende! :D
 
Tubescanning gjennomført, og med mindre smerter enn forventet. Det var rett og slett ikke noe problem overhodet. Gjenværende eggleder er åpen :wav

Med større sjans de neste tre månedene blir det ekstra spennende fremover. Håper likevel jeg ikke trenger å vente tre mnd. Hadde vært en drøm å få det til denne månden :Heartred
 
Nå er jeg så utrolig glad! :love017 Jeg hadde en vanvittig lang syklus på 50 dager forrige runde, og nå er den tilbake på 35 dager :)

Var redd jeg hadde gått glipp av EL og tempen har vært maks forvirrende, men det viser seg at EL kom i dag! :Heartred har vært bekymret, fordi samboer reiser tilbake på jobb nå på tirsdag! Nå har vi heldigvis gjort det vi kan for at det skal klaffe denne runden :love022 så håper jeg kroppen ordner resten :thumleft :sign17 :dummy:

:love7
Snapchat-356525658.jpg
 
Ååå spennende! Må følge med på dagboken din litt fremover kjenner jeg :D
Har selv EL om under to uker, teller ned som en gaaaal:p
 
Ååå spennende! Må følge med på dagboken din litt fremover kjenner jeg :D
Har selv EL om under to uker, teller ned som en gaaaal:p


Så hyggelig at du vil følge med litt :D Kjenner meg igjen i det du sier. Blir altså nesten mer gæren av å telle ned til, og holde koll på, EL enn IKM. Samboer reiser hver uke i forbindelse med jobb, så å få det til å klaffe her er vanskelig :hilarious:

Så jubelen har stått i taket et par ganger denne uka. Ikke bare kom EL mens han var hjemme, men egget slapp jammen fortere denne månden enn forrige :hello2Ble en stor lettelse da jeg så streken bli svakere i dag, så nå puster jeg lettet ut med tanke på at alt vi kan gjøre er gjort. Håper så inderlig at vi får drømmen oppfylt! :dummy::dummy1:
 
ååå herlighet, nyyyt dagene i DPO land selv om det er lettere sakt enn gjort!:p og sååå bra at dere fikk lagt inn gode aksjer denne pp! Trodde først du skrev at juvelen hadde stått i taket:rolleyes::laughing001 jaja, jubelen i taket er vel like bra det og! hehe... ikke la det gå lenge til neste oppdatering da! må ha noen å følge med på mens jeg venter på EL selv!
 
2/3 DPO

Er en så spennende tid å være i DPO-land. Den herlige tanken som sier: "Kanskje jeg er gravid" er på plass, og jeg håper virkelig at det klaffer denne gangen :love017 Tidligere har DPO-dagene gått i sneglefart, men nå er det bare så deilig å være her i det hele tatt. Jeg vet hvordan det er å vente og vente på å få komme hit.
Mye tid forsvinner til hjemmekontoret også. Som lærer er det alltid ting å ta seg til. :computer005 Heldigvis går det an å sitte utendørs og nyte vårsola. Den skal nytes ytterligere når jeg kommer meg ut på tur senere i dag. Syns våren er så fantastisk deilig med blomstene som dukker opp, og sola som varmer. Får håpe at det spirer andre steder også :flower
 
4/5 dpo

Endelig er en travel uke over, og jeg skal bare ligge pal hele helgen og nyte DPO-land mens jeg drømmer om påskeferie og en liten spire. :chicken::Heartpink

Neste søndag vil jeg være 13/14 DPO, og har foreløpig ingen planer om å teste før det. Da skal det være noen tydelige ikke-til-å-ta-feil-av-symptomer.

Foreløpig kjenner jeg noen stikk og vondter, men placebo gjør de rareste ting med kroppen... så det er bare å smøre seg med tålamod :happy090
 
7/8 DPO

Uren hud til tusen. Både ansikt, skuldre og mellom puppene altså :finger: I tillegg har jeg vonde pupper. Er jeg ikke gravid nå så blir jeg faktisk litt sinna på kroppen som herjer sånn med meg nå :hilarious:
 
Last edited:
Uren hud til tusen. Både ansikt, skuldre og mellom puppene altså :finger: I tillegg har jeg vonde pupper. Er jeg ikke gravid nå så blir jeg faktisk litt sinna på kroppen som herjer sånn med meg nå :hilarious:
Wæææ sååå spent! :D
 
Straks 11/12 DPO

... og puppene blir stadig ømmere og ømmere :D er så spent på å teste!

Tenk om vi får desemberspire allikevel. Da jeg ble gravid på akkurat dette tidspunktet i fjor, var det så hyggelig å tenke på at vi skulle få julebaby. Ikke minst var det vårlig i været, og det blir jeg alltid så glad av. Det føltes som et kjempe lykkerus å få positiv test da. Håper vi er like heldige nå, og at denne spiren setter seg på riktig sted, og virkelig klorer seg fast fram til termin! :love017
 
Er du sikker? spør samboer.

Jeg tror det! Det kom strek på begge testene, kom og se du også! :nailbiting:




Er det sant? Er det virkelig vår tur? Etter skuffelse på skuffelse, har vi klart å lage en spire? Tør vi å juble? Bare litt i så fall. Et stille jubelrop, men like herlig et jubelrop for deg lille spiren. Klor deg fast på riktig sted, og bli med hele veien. Å, som vi har ventet og drømt om deg!

:Heartbigred

Screenshot_20200328_113026_com.android.gallery3d.jpg
 
Er du sikker? spør samboer.

Jeg tror det! Det kom strek på begge testene, kom og se du også! :nailbiting:




Er det sant? Er det virkelig vår tur? Etter skuffelse på skuffelse, har vi klart å lage en spire? Tør vi å juble? Bare litt i så fall. Et stille jubelrop, men like herlig et jubelrop for deg lille spiren. Klor deg fast på riktig sted, og bli med hele veien. Å, som vi har ventet og drømt om deg!

:Heartbigred

Vis vedlegget 322032


æææ så gøy!!!:D
 
Back
Topp