Lille frø lever ❤️

Stardust

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Junibarna 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
Kjempe gode nyheter på TUL idag! Lille lever i beste velgående. Mer en doblet seg, og ble målt til 7+4, nesten 1,3 cm. Hjerte banket, men han var ny og ikke kjent med apparatet så han klarte ikke å få frem selve hjertefrekvensen. Men så at det banket flott :)

Veldig lettet, nå skal jeg virkelig prøve å slappe av mer. Har kommet et stort steg videre for oss. Vet mye fortsatt kan skje da. :)

Ååh så kjekt å lese:love7 gratulerer så mye!

Gratulerer så mye!!! [emoji322][emoji322][emoji322]

Så gode nyheter!

Når var du på tul første gangen? Så du hjerteslag da?For dette var din tredje, sant?

Jeg var i dag, men så ikke hjerteslag. Er 5+3/5+4. Han sa at alt var som det skulle og at jeg ikke kunne forvente å se hjerteslag før et sted mellom 5+6 og 6+2. Vet ikke helt om jeg ble beroliget av det [emoji51]

Gratulerer med gode nyheter [emoji5]

Gratulerer så mye!!! [emoji322][emoji322][emoji322]

Så gode nyheter!

Når var du på tul første gangen? Så du hjerteslag da?For dette var din tredje, sant?

Jeg var i dag, men så ikke hjerteslag. Er 5+3/5+4. Han sa at alt var som det skulle og at jeg ikke kunne forvente å se hjerteslag før et sted mellom 5+6 og 6+2. Vet ikke helt om jeg ble beroliget av det [emoji51]

Dette er min tredje ja! Ble målt til 5+4 første gang og da så hun så vidt noe flikre. Jeg så ikke noe særlig av det selv. Fikk ikke opp noe frekvens da. Så var jeg 6+2 og da så vi hjerte og fikk inn frekvensen :) så stemmer nok det altså! Det skal gå bra for oss nå!

Dette er min tredje ja! Ble målt til 5+4 første gang og da så hun så vidt noe flikre. Jeg så ikke noe særlig av det selv. Fikk ikke opp noe frekvens da. Så var jeg 6+2 og da så vi hjerte og fikk inn frekvensen :) så stemmer nok det altså! Det skal gå bra for oss nå!

Ugh! Jeg så ikke noe flikre i det hele tatt [emoji17]
Fader as!!

Veldig glad på dine vegne da! [emoji5]

Ugh! Jeg så ikke noe flikre i det hele tatt [emoji17]
Fader as!!

Veldig glad på dine vegne da! [emoji5]

Gyn ble veldig overrasket selv, så tror ikke det er veldig vanlig å se det da. Er snakk om både timer og dager, og om man er heldig å treffer riktig. Er jo flere som ikke ser hjertet 6+0 engang. så er veldig sikker på at du kan høre på gyn din her, og at alt er som det skal være! ❤️

Gratulerer så mye ^.^

Tusen takk alle sammen ❤️

Kjempe gode nyheter på TUL idag! Lille lever i beste velgående. Mer en doblet seg, og ble målt til 7+4, nesten 1,3 cm. Hjerte banket, men han var ny og ikke kjent med apparatet så han klarte ikke å få frem selve hjertefrekvensen. Men så at det banket flott :)

Veldig lettet, nå skal jeg virkelig prøve å slappe av mer. Har kommet et stort steg videre for oss. Vet mye fortsatt kan skje da. :)
Håper jeg får samme nyhetene angående bankende hjerte om 22 dager. :)

Back
Topp